اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تردد کامیون‌ در روز طبیعت ممنوع است

معاون عملیات پلیس راهور از ممنوعیت تردد تمامی کامیون‌ها در روز طبیعت در معابر شهر تهران و اجرای طرح جناغی برای منظم کردن ورود به بوستان‌ها خبر داد.

به گزارش سایت طلا ، سرهنگ رازقی گفت: در اکثر پارک‌ها و بوستان‌های مهم شهر تهران از جمله پارک چیتگر ، پارک سرخه حصار ، پارک یاس فاطمی شمالی و جنوبی و پارک ولایت و پارک‌هایی که وسعت زیادی دارد و مراجعه به آن‌ها زیاد است پلیس از لحاظ ورود به این پارک‌ها طرح جناغی را اجرا می کند .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : رانندگان توجه داشته باشند که توقف در حاشیه بزرگراه ممنوع می باشد مانند پارکی مانند پردیسان که هر سمت آن بزرگراه است پلیس راهور اجازه توقف و پارک حاشیه ای را به رانندگان نخواهد داد و حتما باید رانندگان و مراجعین به پارکینگ مراجعه کنند چرا که توقف حتی لحظه ای هم در حاشیه بزرگراه بسیار خطرناک است و در این روز اجازه عبور عابرین نیز در بزرگراه‌ها داده نمی‌شود.

او گفت: برخی از ورودی‌ها به شهر تهران مثل شمال به جنوب جاده تلو ، شمال به جنوب جاده لشگرک و یا معابر ورودی به شهر تهران از ساعت ۴ بعد از ظهر بخاطر حجم ترافیک به صورت یک طرفه شود یعنی در بعد از ظهر امکان تردد در مسیرها مثلا لواسان امکان تردد بخاطر بار سنگین برگشت و یک‌طرفه شدن وجود نخواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد