اگر به باشگاه می روید این کارها را اشتباه نزنید

شاید فکر کنید که باشگاه قوانین زیاد و پیچیده ای ندارد اما نه تنها حرکات ورزشی بلکه کارها و نظافتی که باید مراقب آن باشید مهم است.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، باشگاه نیز مانند هر جای دیگری دارای قوانینی است که بسیاری ناآگاهانه آن را زیر پا می گذارند و نظم و تمیزی باشگاه را برهم می زنند.

انجام برخی از کارها در باشگاه می تواند باعث آسیب زدن به شما یا دیگران شود و یا حتی باعث به دردسر خودمان و یا بقیه می شود.

در ادامه برخی از کارهایی که نباید در محیط باشگاه آن ها را انجام دهید به شما خواهیم گفت تا دیگر آن ها تکرار نکنید و دیگران شما را به عنوان یک آدم غیر حرفه ای در زمینه ورزش نکاه نکنند.

بهداشت

1. استفاده نکردن از حوله: برخی در هنگام ورزش کردن در باشگاه از حوله استفاده نمی کنند و پس از استفاده از وسایل ورزشی عرق تن ها بر روی وسایل باقی می ماند و این مسئله امری کاملا غیر بهداشتی است در نتیجه همواره با حوله به باشگاه بروید و بعد از استفاده از وسایل رد عرق خود را پاک کنید.

2. صبحت کردن: برخی از افراد در هنگام ورزش کردن با تلفن همراه خود نیز حرف می زنند ئ این کار را با صدای بلند انجام می دهند.

3. پخش موسیقی بلند: بسیاری از افراد در هنگام ورزش کردن با صدای بلند موسیقی گوش می دهند و یا برخی از مربی ها اقدام به پخش موسیقی با صدای بلند در محیط می کنند.

باشگاه

4. تمام مدت ورزش خود را با یک وسیله نگذرانید و بگذارید بقیه نیز از آن ها استفاده کنند.

5. وزنه ها: آن ها را در هرجایی از باشگاه رها نکنید و بعد از استفاده آن ها را به جای خود بازگردانید زیرا ممکن است کسی آسیب ببیند.

6. رختکن : رختکن یک حمام شخصی برای شما نیست پس هیچگاه برهنه و یا با لباس زیر در آن نگردید دیدن این صحنه برای دیگران ناخوشایند است