اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط دوباره طلا ادامه دار خواهد شد؟

قیمت طلا از ابتدای این هفته در یک روند نزولی قرار گرفت و قیمت آن کاهش یافت اما با این حال سطوح بالای خود را همچنان حفظ کرده است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که طلا برای افزایش یافتن نیاز به محرک جدیدی دارد.

به گزارش سایت طلا، افزایش نرخ اوراق بهادار ۱۰ ساله آمریکا در کنار افت شدید واردات طلای چین از هنگ‌کنگ که میزان تقاضا برای طلا را کاهش داده است و در نتیجه قیمت طلا شاهد افت شدیدی می باشد.

تحولات جنگ روسیه و اوکراین همچنان مهم ترین بازیگر در بازار طلا می باشد و امروز این دوره از مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین که در ترکیه انجام گرفت به پایان رسید.

طلا

پیش نویس سند آتش بس به هیچ یک از سه خواسته قبلی روسیه در اوکراین اشاره نمی کند و اوکراین اعلام کرده که سرزمینی را واگذار نخواهد کرد و روسیه نیز به پیشرفت سریع در مذاکرات امیدوار است.

با توجه به این شرایط، طلا صبح امروز افت قیمت نسبتا شدیدی را از خود نشان داد و حتی به زیر سطح کلیدی ۱۹۰۰ دلار نیز سقوط کرد اما در ادامه دوباره افزایش یافت و در محدوده ۱۹۱۰ دلار قرار گرفت.

مذاکرات امروز روسیه با اوکراین در استانبول ترکیه خاتمه یافت و روسیه از روند مذاکرات راضی بود و با اینکه گفته از تحرکات نظامی در کی یف کم خواهد کرد و مخالف پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا نیست.

داده های ضعیف آمریکا به همراه مشخص نبودن اوضاع جنگ روسیه و اوکراین باعث شد تا قیمت طلا بار دیگر بالاتر از ۱۹۲۰ دلار قرار بگیرد و هم اکنون نیز در عدد ۱۹۲۳ دلار در حال معامله است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد