اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

راه خود را انتخاب کنید تا یکی از راز های زندگی تان برملا شود

هر یک از این راه ها می تواند یکی از راز های زندگی و شخصیت شما را برملا کند شما کدام راه را انتخاب می کنید؟

به گزارش سایت طلا، برای فهمیدن یکی از رازهای شخصیت تان یکی از این سه راه را انتخاب کنید.

گزینه یک

روح شما ، ترس هایتان را در جلوی پای شما قرار می دهد تا آن ها را تصدیق و شناسایی کرده ، و به ادراک التیام آن ها بپردازید . ترس هایمان ، ما را فلج می و احساسات و اندیشه های ما را از بین برده و ما را در محلی از بی حرکتی و سکون نگه می دارند ، این ترس ها اغلب در مورد چیزهایی هستند که حتی تاکنون آشکار هم نشده اند .به عبارت دیگر ، ترس ، یک چیز واقعی فیزیکی نیست . ما ، با افکار و احساساتمان است که در بعد فیزیکی به ترس هایمان زندگی می بخشیم . پیام روح تان این است که با آن این باس درک ترس هایتان ، خودتان را از زندان تصنعی تان آزاد کنید و شادی و امید را به قلب خود راه دهید . این یک زمان عالی برای حضور در لحظه ، به عنوان یک ابزار پردازشی ، برای تغییر ترس هایی است که به مدت طولانی شما را اسیر خودشان نگه داشته بودند .

گزینه دو

شما آیا به عواطفتان اجازه می دهید تا تحت تاثیر عقاید و احساسات دیگران قرار گیرند ؟ یا اینگونه است که با اشتراک گذاری تجربیات خودتان با دیگران آن ها را تحت تاثیر قرار می دهید و به آن ها اجازه نمی دهید تا عقاید و نظرات خود را بیان کنند ؟ این کاملا امکان پذیر است که چنین چیزی اکنون در زندگی شما در حال رخ دادن است و به همین دلیل هم هست که پیام روح چنین چیزی را به ارمغان می آورد .یک جایی در زندگی مان ، با کسی روبرو می شویم که سعی دارد تا دیگران را متقاعد کند به طریق احساس کنند و ما یا از آن استقبال می کنیم و یا به آن پایان می دهیم . بله ، بعضی اوقات می خواهیم تا را از اندوه نجات دهیم و برعکس ، ممکن است کسی بخواهد موجب وضعیت تاسف و ناامیدی شود ، اما اینطور هم نیست که همه تجربه ی مشابهی داشته باشند . این مهم است که همه ی تصمیمات و تشخیص هایتان را بر اساس تجربه و ادراک و شخصی پایه ریزی کنید.

گزینه سه

امروز پیام روح شما این است که ، به درون خودتان فرو روید و تعمق و مراقبه کنید ، و یا اینکه بر روی صفات شخصیتی ای تمرکز کنید که ممکن است آن ها را به عنوان نقص مشاهده کرده باشید ، سپس این نقصان ها را به نقاط قوت خودتان تبدیل کنید .هر شخصی منحصر به فرد است و دارای ویژگی هایی می باشد که هدفمند هستند حتی اگر به عنوان چالش به نظر رسند . برای مثال ، ممکن است متوجه شده باشید که شما دارای یک روی لجوج و کله شق هستید ، این لجاجت را برای ناحیه ( هایی ) اعمال کنید که در آن ها نیروی اراده و قدرت درونی برای پیشبرد حرکت لازم است ، مثلا می توانیم بگوییم که برای حقیقت حتی در جاهایی که می دانیم اشتباه کرده ایم ، مبارزه خواهیم کرد یک نمونه از این می تواند اینگونه باشد که مثلا برای هزینه ی تعمیرات خودرو به شما گران فروشی شده است ، به جای پرداخت پول صدایتان را بلند تر کنید و آزادانه حق خود را طلب کنید . شما دارای یک طلای کیمیایی نیازمند به صیقل یافتن درون خودتان هستید که ممکن است پشت صفات شخصیتی تان پنهان شده باشد ، پس بر روی جادوی شخصی خودتان کار کنید و پیام روح تان را گوش کنید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد