اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فال هفتگی: امروز پیامی درباره آینده از طرف ماه دریافت کنید

یکی از هشت ماه را انتخاب کنید. شاید انتخاب شما رازهایی را درباره آینده فاش کند.

پس سعی کنید انتخابی صادقانه داشته باشید و به آن تصویری که برای بار اول نگاه شما را به خودش جذب کرده است اعتماد کنید. در ادامه پاسخ مورد نظرتان را می توانید پیدا کنید.

شماره یک

دوستان یا عزیزانتان می توانند به شما در هر زمینه ای که بخواهید فعالیت داشته باشید کمک کنند. لازم است که به آن ها زمان بدهید تا حودشان را ثابت کنند. به مرور زمان و با شناخت بیشتر آن ها متوجه می شوید که می شود با آن ها کنار بیایید و گاهی اوقات با وجود اختلاف اعتقادی که دارید امکان این وجود دارد که زمانی را بدون اهمیت دادن به این موضوع در کنار یکدیگر بگذرانید. به نعمت هایی که خداوند به شما داده بیشتر نگاه کنید و سعی کنید سپاسگزار چیزی های که دارید باشید. زندگی گاهی اوقات روی خوبش را نشان نمی دهد. شماره دو

شماره دو

تصویری که شما انتخاب کردید نوید موفقیت ، رفاه ، پیشرفت در کار و تجارت و پیروزی های دور از انتظار را می دهد. امکان موفقیت برای شما در کاری که مشغول به انجام آن هستید بسیار بالاست پس سعی کنید همین رویه را ادامه دهید تا به موفقیتی که همیشه آرزویش را داشته اید برسید. تصویری که انتخاب شده می گوید که در حال حاضر دو راه پیش روی شماست یکی منطق یکی احساسات. اگر بخواهید به راه منطق و عقل بروید قطعا پیشرفت زیادی خواهید داشت و وجه اجتماعی تان چند درجه بالاتر خواهد رفت. اما اگر بخواهید به راه احساسات گوش کنید و تحت تاثیر آن باشید می توانید یک رابطه قوی و پایدار را شروع کنید و آن را جلو ببرید. بهرحال شما فرصت دارید یک راه را انتخاب کنید.

شماره سه

شما در آستانه انجاک یک کار جدید و بسیار سرگرم کننده هستید. شادی و موفقیت در انتظار شماست. آینده نزدیک برای شما بدون هیچ اتفاق ناگواری می گذرد و امن است. یادتان نرود وسط مشغاه هایی که دارید یک زمان را به خودتان اختصاص دهید. به تلاش برای بهبود و بهتر کردن شرایط ادامه دهید و از شکست ها نترسید زیرا آن ها چاشنی زندگی هستند. هیچ تجربه ای رایگان به دست نخواهد آمد. به مسری که در حال طی آن هستید ایمان داشته باشید و بدانید که خوشبختی شاید در همین نزدیکی باشد.

شماره چهار

شما قبلا طعم تلخ شکست را چشیده اید و می دانید این موضوع چقدر سخت است ولی این نباید دلیلی باشد که بخواهد شما را از دنبال کردن آرزوها و هدف هایتان دور کند. اگر در حال حاضر در کارتان به مشکلی برخوردید ناراحت نشوید و آرام باشید. مقداری استراحت کنید تا ذهنتان باز شود و سپس به دنبال ریشه مشکل و حل آن بروید. یادتان باشد که پس از یک شب تاریک ، همیشه یک سپیده دم شاد و گرم در راه است. پشتکار داشته باشید و تسلیم وسوسه شکست نشوید. تلاش های گذشته تان دیر یا زود نتیجه خواهند داد.

شماره پنج

انتخاب شما عالی است و شادی و رفاه و برآورده شدن خواسته هایتان در آینده نزدیک را نشان می دهد. وضعیت زندگی شما رو به بهبودی است. یک فرد تاثیرگذار وارد زندگی تان می شود. احساسات شما با ورود همچنین فردی دستخوش تغییرات می شود. هشدار باشید و فرصت های خوب را شکار کنید و در این بین ممکن است یکی از همین فرصت ها زندگی شما را دستخوش تغییرات کند. افراد مفیدی را برای گفتگو انتخاب کنید. سعی کنید بیشتر بدانید و بخوانید تا در جمع حرفی برای گفتن داشته باشید.

شماره شش

شما یک حس درونی قوی دارید و به شدت آینده نگر هستید و همین موضوع به شما این امکان را می دهد که تقریباً همیشه صحیح ترین تصمیم ها را بگیرید. در زندگی شما یک استراتژیست موفق و فردی بسیار خودساخاته هستید. می دانیم که شما نیازی به پیش بینی ندارید و خیلی از موضوعات از قبل برای تان واضح و روشن است. توصیه ای که برای شما داریم این است که گاهی اوقات به ندای قلبی تان گوش کنید خرد همشه حرف درست را بیان نمی کند.

شماره هفت

شما باید برای مدتی از کارتان کنید و آرام باشید، با دنیای درونی تان خلوت کنید و به کشف خودتان بپردازید. نوری که بر مشکلات تان خواهد تابید از درون شماست، اگر آن را بیابید قطعا مسیر برایتان ذوشن می شود. شما به مسائل مادی و جنبه های دیگر زندگی بسیار مسلط هستید و همه تقریبا این موضوع را درک می کنند.

شماره هشت

تثبیت در کسب و کارتان به زودی توسط شما و استرتژی هایی که دارید در سطحی پر رونق اتفاق می افتد. نگران نباشید و بدانید صبر، آرامش و تجربه متحدان همیشگی شما هستند و برای ادامه ای محتاطانه به آن ها نیاز دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد