اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تست روانشناسی: لباسی که پوشیده اید چه رنگی است؟

رنگ لباس می تواند به طور مستقیم با شخصیت شما ارتباط داشته باشد چرا که از سلیقه و ذائقه شما سرچشمه می گیرد. ادامه این مطلب را بخوانید تا شخصیت خود را بر اساس رنگ لباستان تشخیص دهید.

به گزارش سایت طلا، در همین لحظه دقت کنید که لباستان چه رنگی است و یا رنگ غالب در لباستان چیست. سپس به سراغ همان رنگ رفته و شخصیت خود را بخوانید.

1. مشکی: مهم ترین ویژگی رنگ مشکی پیچیدگی است. اگر شما لباس مشکی را انتخاب می کنید شخصیتی پیچیده و در عین حال زیبا دارید. اما یادتان باشد از رنگ مشکی برای پنهان کردن خود استفاده نکنید.

2. خاکستری: ویژگی اصلی خاکستری خنثی بودن آن است. پوشیدن لباس هایی به این رنگ نشان می دهد که شما فردی متعادل و ظریف هستید.

لباس رنگی

3. آبی: اگر لباستان آبی است شما فردی مثبت اندیش هستید. رنگ آبی لباس شما همچنین می تواند نشان دهنده آرامش درونی شما است.

4. بنفش: مهم ترین ویژگی رنگ بنفش احترام آمیز بودن آن است. رنگ بنفش نشان دهنده یک شخصیت ثروتمند، سلطنتی و همزمان هنری است.

5. قرمز: اگر شما عاشق پوشیدن لباس با رنگ قرمز هستید یعنی در مرکز توجه قرار دارید و عاشق ان هستید. رنگ قرمز نشان دهنده اشتیاق، شور و شدت احساسات است.

6. صورتی: این رنگ انرژی جوانی را نشان می دهد. پر انرژی، شاد و سرگرم کننده از مهم ترین ویژگی هایی است که این رنگ درباره شما می گوید.

شخصیت

7. زرد: اگر عاشق لباس های زرد رنگ هستید شما الهام بخش خواهید بود. شاد، باهوش و روشن از ویژگی های شخصیتی شماست که باید قدر انها را بدانید.

8. سبز: اگر لباس سبز می پوشید شما فردی سرزنده هستید. سبز نشان دهنده طبیعت است و شما عاشق طبیعت هستید. شما همچنین برای اطرافیانتان بسیار آرامش بخش هستید.

9. سفید: اعتماد به نفس مهم ترین ویژگی شخصیتی شماست. تازگی و جدید بودن از مهم ترین بخش هایی است که شما درباره خود نشان می دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد