اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درباره عطر مو چه می دانید ؟

امروزه برند های مختلفی در سراسر دنیا وجود دارد که عطر و ادکلن تولید می‌کنند و متناسب با هر سلیقه‌ای رایحه‌ای خاص و جذاب دارند.

امروزه برندهای مختلفی در سراسر دنیا وجود دارد که عطر و ادکلن تولید می‌کنند و متناسب با هر سلیقه‌ای رایحه‌ای خاص و جذاب دارند. این تولیدکنندگان تمام سلایق مشتریان خود را در نظر دارند و در کنار عطر و ادکلن‌هایی که به طور معمول بر روی پوست یا لباس استفاده می‌شوند عطرهایی را نیز برای مو تولید کرده و با نام عطر مو به بازار ارائه داده‌اند.

عطر مو دارای فرمول خاصی است و از ترکیبات منحصربه‌فردی در آن استفاده شده است تا علاه‌بر ایجاد عطر و رایحه‌ی خوش بر روی موها آسیب و ضرری نیز برای موها نداشته باشد. این عطرها مستقیما بر روی پوست سر و موها استفاده می‌شوند و در این صورت رایحه‌ی بهتر و ماندگارتری دارند.

پوست سر دارای گرماست و این گرما نقش بسیار موثری در بیشتر و بهتر شدن رایحه عطر مو دارد. اگر از این عطر در مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده کنید با هر حرکت مو عطر و رایحه‌ای خوشبو از موهایتان به مشام خواهد رسید و همین امر باعث افزایش جذابیتتان نیز خواهد شد.

این عطرها معمولا رایحه‌ای شبیه به عطرهای مرسوم دارند با این تفاوت که میزان الکل استفاده شده در آن‌ها کمتر بوده و به همین دلیل برای استفاده بر روی مو و پوست سر مناسب‌تر هستند.بسیاری از تولیدکنندگان عطر مو، برای اینکه کیفیت محصولشان بهتر باشد و در اثر استفاده از آن هیچ‌گونه آسیبی برای موها ایجاد نشود، از روغن‌های مختلف و مفید برای مو نیز در ترکیب آن استفاده کرده‌اند.

این روغن‌ها نقش حفاظتی از موی سر دارند.در انتخاب عطر مو باید به یک نکته مهم توجه کرد؛ همیشه سعی کنید رایحه‌‌ای را برای عطر مو انتخاب نمایید که با رایحه‌ی عطری که بر روی پوست و لباستان استفاده می‌کنید نزدیک باشد و به اصطلاح هم خانواده باشند. زیرا ممکن است در اثر ترکیب شدن این دو عطر رایحه‌ای نامناسب و بدبو به مشام برسد و این موضوع اصلا خوشایند نیست. برای اینکه عطر و رایحه‌ی عطر مو به بهترین شکل ممکن به مشام برسد حتما آن را بر روی موهای تمیز اسپری کنید. بهترین زمان برای استفاده از این عطر بعد از شستن موها و خشک کردن آن است.

اگر بر روی موهایتان از پوششی مانند روسری، شال، کلاه و ... نیز استفاده می‌کنید می‌توانید از این عطر بر روی این پوشش نیز استفاده نمایید و از رایحه‌ی آن لذت ببرید. راحت ترین راه برای اسپری عطر بر روی مو این است که آنرا مستقیما استعمال کنید. با فاصله‌ای حدود 8 سانتی متر، چند بار اطراف سرتان و به آرامی عطر را به موهایتان اسپری کنید.

در این روش که کمی غیر قابل اطمینان هم هست، میتوانید به جای اینکه اطرافسرتان به طور مساوی عطر بزنید، در محل های خاصی از موهایتان عطر را اسپری کنید. یک روش بهتر که حتی با موهای شما ملایم‌تر رفتار خواهد کرد،این است که به شانه یا برس موهایتان عطر را اسپری نمایید.

سپس مانند همیشه موهایتان را شانه کنید.با این کار، حتی بهتر از روش قبلی بوی خوش بین موهایتان پخش خواهد شد و به موهای شما آسیبی نخواهد رسید. مشروط بر اینکه شما به خوبی و طبق روال منظمی از موهایتان مراقبت کنید، اسپری کردن مختصری عطر به موهایتان، باعث ایجاد مشکلی نخواهد شد. ایده ی خوب دیگر این است که روغن مو یا نرم کننده ی مرغوبی بخرید و یک یا دو بار در هفته بسته به نیاز موهایتان، از آن استفاده نمایید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد