اونس طلا2337.71
مظنه14,456,000
18 گرم3,337,100
ارزش سکه32,569,368
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,700,000
ربع14,500,000

با داشتن این غذا در یخچال از ابتلا به این بیماری غیر قابل درمان پیشگیری کنید

یکی از رایج ترین و در عین حال خطرناک ترین بیماری هایی که امروزه افراد بسیاری را به خود درگیر کرده است آلزایمر است. این بیماری که تا حد بسیار زیادی غیر قابل درمان بوده، کاملا قابل پیشگیری است.

به گزارش سایت طلا، بیماری آلزایمر می تواند چه برای خود فرد و چه برای اطرافیان او بسیار مخرب باشد. خطر ابتلا به این بیماری برای افرادی که در خانواده خود شاهد آلزایمر بوده اند بیشتر است و لازم است تمام تلاش خود را برای پیشگیری از ان بکنند.

خوشبختانه راه های متعددی برای پیشگیری از این بیماری وجود دارد که از نظر علمی نیز تایید شده اند. برای مثال یادگیری یک زبان جدید و یا فعالیت های ذهنی از این دسته می تواند بسیار کمک کننده باشد. همچنین برخی از مواد غذایی نیز می تواند در این راه به شما کمک کنند.

بروکلی

زمانی که صحبت از رژیم غذایی و بیماری آلزایمر به میان می‌آید، برخی از غذاها ممکن است از عملکرد حافظه و سلامت مغز حمایت کنند، بنابراین رژیمی را انتخاب کنید که حاوی سبزیجات برگ‌دار، میوه‌های رنگارنگ و غلات کامل باشد و همچنین گوشت قرمز و غذا های فرآوری‌ شده کمی داشته باشد.

در این میان بهترین غذا برای سلامت مغز و پیشگیری از آلزایمر سبزیجات برگ دار مانند اسفناج، کلم پیچ، میکروگرین، کاهوی رومی و غیره می باشد که لازم است همیشه در یخچال خانه خود داشته باشید.

سبزیجات

این سبزی ها سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین های A و C و فولات هستند که به سلامت مغز کمک می کند. فولات یک ویتامین B طبیعی است که بدن ما برای عملکرد سالم سلول ها و همچنین تشکیل گلبول های قرمز و DNA به آن نیاز دارد.

طبق تحقیقی فولات و ویتامین‌ های خانواده B برای سلامت مغز در هر گروه سنی، از نوزادان گرفته تا افراد مسن، ضروری است. همچنین ویتامین B به طور خاص برای بهبود سلامت مغز در فرآیند پیری مفید است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد