اونس طلا2314.13
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

با خوردن یک برش لیمو سلامتی را به بدن تان هدیه دهید

خوردن یک برش لیمو کار بسیار ساده ای است که اکثرا به آن توجهی نمی کنیم اما یک برش لیمو می تواند فواید بسیار زیادی را به بدن شما برساند که با چیز دیگری قابل دسترسی نیست.

به گزارش سایت طلا، نوشیدن یک لیوان شربت آب لیمو دارای فواید سلامتی بسیاری از جمله بهبود هضم غذا ، افزایش تمرکز و افزایش سطح انرژی. همچنین گفته می شود که به کاهش وزن کمک می کند و بخش محبوب بسیاری از رژیم های غذایی است.

آب لیمو به طور کلی نوشیدنی کم کالری است. اگر یک نصف لیمو را فقط در یک لیوان آب حل کنید تنها دارای 6 کالری است. در نتیجه شربت آب لیمو پیشنهاد شگفت انگیزی برای جایگزین کردن با شربت ها و نوشیدن های گازدار برای کاهش کالری و کاهش وزن است.

شربت لیمو

هم چنین برخی شواهد تحقیقاتی نشان می دهد که مصرف کردن شربت آب لیمو همراه با غذا تعداد کالری کلی مصرف شده در وعده غذایی را نیز کاهش می دهد.

هیدراته شدن بدن یک جز مهم سلامتی است که در انتقال مواد مغذی به سلول ها و انتقال مواد زاید به خارج از بدن کمک می کند. هیدراته بودن در بهبود عملکرد بدن و تنظیم درجه حرارت بدن نیز کمک کننده است. همچنین این امر در سوختن چربی ها و کاهش چربی های بافت های بدن نیز موثر است. و از آنجا که بیشتر آب لیمو از آب تشکیل شده است ، می تواند به حفظ هیدراتاسیون کافی کمک کند.

نوشیدن شربت آب لیمو که در نتیجه آن به هیدراته بودن بدن کمک می کند می تواند منجر به افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن شود. این امر پس از وجود آب کافب در بدن منجر به تولید و افزایش انرژی در بدن شده و پس از آن میزان متابولیسم افزایش پیدا کرده و در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

لیمو

آب به عنوان اساس بسیاری از رژیم های غذایی برای کاهش وزن است زیرا بدون وارد کردن کالری به بدن می تواند باعث احساس سیری شود و نوشیدن آب در وعده غذایی نیز به این علت توصیه شده است که باعث کاهش احساس گرسنگی و افزایش احساس سیری می شود. از آنجا که آب لیمو کم کالری است و می تواند به همان روشی که آب معمولی دارد، پر بودن معده را ترویج کند، می تواند روشی مؤثر برای کاهش کالری مصرفی باشد.

آب لیمو هم چنین حاوی برخی مواد مغذی اضافی از آب لیمو مانند ویتامین C و آنتی اکسیدان ها است. بعلاوه به دلیل اسیدهای موجود در آن ممکن است برای جلوگیری از سنگ کلیه فواید زیادی داشته باشد. اگرچه ثابت نشده است که این مواد مغذی در آب لیمو بر روی کاهش وزن اثر گذار باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد