اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 ترفند ساده برای اینکه کمد های خانه خود را خوشبو کنید

بسیاری از افراد هستند که همواره با بوی خوش در کنار شما قرار می گیرند شاید از خودتان بپرسید که ترفند آن ها برای داشتن لباس های خوشبو چیست؟

به گزارش سایت طلا، زدن عطر به لباس ها فعالیتی نیست که شما همواره بتوانید انجام دهید همچنین داشتن یک کمد خوشبو نیز می تواند باعث شود که همواره تمیز و مرتب بنظر برسید.

اگر می خواهید اوج خانه داری و تمیزی خود را به رخ بکشید از این چند ترفند خانگی و کم هزینه برای داشتن کمدهایی خوشبو و لباس هایی معطر استفاده کنید.

1. قهوه

قهوه به دلیل داشتن توانایی خنثی سازی بو و رایحه های قوی به خوبی شناخته شده است. دانه های قهوه را درون یک ظرف قرار دهید و در کمدتان بگذارید و یا اگر میخواهید که رایحه بیشتری از قهوه در کمدتان داشته باشید می توانید قهوه آسیاب شده را درون کیسه های پارچه ای کوچیک بریزید و درون کمد خود قرار دهید.

قهوه

۲. گل های خشک

یک کیسه را پر از اسطوخودوس یا گل مورد علاقه خود کنید و آن را برای ایجاد رایحه‌ای سبک در کشو لباس ها قرار دهید.

۳.توپ پنبه ای

چند عدد توپ پنبه ای بزرگ را با عطر مورد علاقه خود اسپری کنید . آن ها را درون یک کاسه قرار دهید و در کمد خود قرار دهید یا توپ های پنبه ای را در کشوهای کمدتان پراکنده کنید .

صابون عطری

۴.صابون های عطری

صابون های عطری بوی خیلی خوبی دارند و خیلی خوشایند است که لباس هایتان چنین بویی را بدهد . برای این که لباس هایتان بوی خوب مطبوع صابون را بگیرد باید یک قالب صابون را بدون این که از بسته بندی کمد خارج کنید در لباس تان قرار دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد