اونس طلا2339.58
مظنه14,676,000
18 گرم3,387,900
ارزش سکه33,065,028
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

جورابی که بیشتر دوست دارید را انتخاب کنید

هر یک از انتخاب های ما چیزی را درباره شخصیت ما آشکار می کند، حتی وقتی صحبت از چیزهای به ظاهر بی اهمیت باشد.

از لحظه ای که صبح چشمان تان را باز می کنید، انتخاب هایی می کنید که به زندگی شما جهت و گاهی اوقات نظم هم می دهد .حتی چیزهای پیش پا افتاده ای مانند انتخاب جوراب می تواند واقعیت های جالبی را در مورد شما فاش کند. بنابراین، جورابی را انتخاب کنید که فکر می کنید پوشیدن آن شما را خوشحال می کند. در ادامه همراه ما باشید.

1

حتی اگر جوراب های ساده انتخاب کرده اید، به این معنی نیست که شما عادی هستید.شما هر چه باشید قطعا ارزشمند هستید و مطمئنا می دانید که چه برنامه ای برای آینده تان دارید. شما یک رهبر متولد شده هستید و دیگران را تشویق می کنید که از شما الگو بگیرند. شما بسیار جدی و مسئولیت پذیر هستید، به لطف این می توانید خیلی سریع پیشرفت کنید. مراقب باشید که اجازه ندهید دنیای جدی کنترل زندگی شما را در دست بگیرد. اکنون زمان ایده آلی است که کمی سرگرمی و تفریح را وارد زندگی خود کنید. از آرامش و استراحت کردن نترسید، زیرا نه تنها مانع شما نمی شود بلکه اکثر اوقات کمک کننده است.

2

اگر به طبع منظم خطوط راه راه جذب شده اید، نشانه آن است که در زندگی به دنبال نقاط امن می گردید و از شرایط پایدار خوشتان می آید و ترجیح می دهید چیزهایی را انتخاب کنید که آرامش شما را بهم نزند و زیاد از تنش و دشواری در زندگی استقبال نمی کنید. شما بسیار وفادار هستید و دوستانتان می دانند که همیشه می توانند روی شما حساب کنند.اگر بخواهید می توانید یک شنونده عالی باشید و در آن صورت به احتمال زیاد مردم برای مشاوره و شنیده شدن به شما مراجعه می کنند و بهتان اعتماد می کنند. شما مطمئناً تعداد زیادی از اسرار دوستانتان را می دانید وبسیار فرد رازنگهداری هستید. مردم به دلیل ماهیت محرمانه شما می خواهند با شما دوست شوند. ماهیت ارتباط خوب در به اشتراک گذاری اطلاعات نهفته است. سعی کنید کمی بیشتر از حد معمول مهربان باشید و ارتباط بگیرید.

3

عاشقان جوراب تافت عاشق تفریح ​​هستند. شما خجالتی تر و محتاط تر از دوستان و همکاران خود هستید. به جای اینکه توجه دیگران را جلب کنید، می نشینید و تماشا می کنید. با این حال، طبیعت خجالتی تان شما را خسته کننده نمی کند. شما فقط احساس نمی کنید نیازی به فریاد زدن از پشت بام یک ساختمان مانند برخی از افرادی که می شناسید ندارید. از پیله ای که برای خودتان ساختید خارج شوید. مطمئناً شما خرف هایی برای گفتن دارید، دقیقاً به این دلیل که همیشه یک ناظر و شنونده دقیق بوده اید. با هوش و شوخ طبعی که در درون خود پنهان می کنید می توانید همه را شگفت زده کنید.

4

اگر جوراب های الماسی را انتخاب کرده اید، قطعا روحیه ی ماجراجویانه ای دارید و به گردش علاقه مند هستید. شما واقعا از هیجان ریسک کردن لذت می برید. شما همیشه اولین نفری هستید که پیشنهاد می‌کنید غذاهای جدید را امتحان کنید یا بروید جاهای جدید را ببینید. دوست دارید که در حاشیه شهر زندگی کنید و از شلوغی و ترافیک دور باشید. اگرچه بعضی ها سعی می کنند این روحیه رام نشدنی شما را عوض کنند ولی نمی توانند پس بهتر است که به همان چیزی که هستید وفادار بمانید. جسارت زیادی می خواهد که با روحیه ماجراجویانه ای مثل شما با دنیا روبروشد. وقتی نوبت به کار می رسد، سعی می کنید پروژه هایتان را با ریسک کمی چاشنی دار کنید. شاید اکنون زمان مناسبی برای نوشتن کتابی باشد که همیشه می خواستید بنویسید یا کسب و کار رویاهایتان را شروع کنید. بدانید که آدم های حسود و تنگ نظر همیشه در اطرافتان هستند.

5

شاید شما کمی با دوستانتان متفاوت باشید، اما چه کسی اهمیت می دهد؟

شما مقداری غیرعادی، خلاق هستید و ذهنی باز دارید. دوستانتان ممکن است گاهی از شما به خاطر آشفتگی و بی نظمی انتقاد کنند، اما این فقط به این دلیل است که آنها شما را دوست دارند و البته این دلیل منطقی برای این موضوع نیست. با سرعتی که دوست دارید زندگی کنید، به همین دلیل است که معمولا از دیگران دوری می کنید. دنیا به افراد بیشتری مثل شما نیاز دارد و نیازی به عذرخواهی برای منحصر به فرد بودن تان نیست. هنگامی که با افراد جدیدی آشنا می شوید، بلافاصله با خلاقیت و جذابیت شگفت انگیزتان آنها را به خودتان جذب می کنید. از این که برای کسی دیگر کار کنید اذیت می شوید و ترجیح می دهید که برای خودتان کار کنید و تایم کاری تان دست خودتان باشد.

6

اگر جوراب های قلبی را انتخاب کرده اید، شما فردی بسیار رمانتیک هستید. شما سرگرم کننده و بازیگوش هستید. ایمان زیادی به عشق، هم برای دوستان و هم برای شریک زندگی خود دارید. شما یک دوست وفادار هستید و مدام به دنبال عشقی هستید که از درون شما را گرم می کند. داستان عشق ایده آل شما شامل بغل کردن پارتنر تان و تماشای یک فیلم رمانتیک است. با این حال، باید کمی مراقب باشید تا افرادی را که چندان رمانتیک نیستند ناامید نکنید. گشاده رویی شما قوی ترین ویژگی شماست و اطرافیان شما را دوست دارند زیرا قلب بزرگی دارید. همینطور ادامه دهید و مطمئناً موفقیت بزرگی در آینده ای نه چندان دور کسب خواهید کرد.

7

شما بسیار خوشبین هستید نسبت به همه چیزی که در اطرافتان است. روحیه خوب و دیدگاه مثبت شما نسبت به دنیا همیشه شما را خوشحال و راضی می کند. لیوان تان همیشه نیمه پر است و انرژی مثبتی که دارید خوشبختانه مسری است. شما الهام بخش آن دسته از همکاران تان هستید که دائماً از زندگی و مشکلات و اقتصاد شکایت می کنند. همه ما می دانیم که هیچ کس همیشه خوشحال نیست پس به جای انتشار انرژی مثبت و سرکوب انرژی منفی، دوستانی پیدا کنید تا در مورد مشکلات تان هم بتوانید با آنها صحبت کنید. از خودتان بودن نترسید، صداقت شما شخصیتی که ساختید را به خطر نمی اندازد. در واقع به شما کمک می کند در زندگی شادتر باشید.

8

شما قوی هستید و از بلند کردن صدای تان نمی ترسید.شما ذاتا برای بودن روی صحنه و اجرا کردن آفریده شده اید و اگر این کار را انجام ندهید دنیا را تبدیل به صحنه خودتان می کنید. در همه مهمانی ها مردم دور شما جمع می شوند تا داستان های خنده دار شما را بشنوند. توجه حاضران را می توانید به بهترین شکل ممکن جلب کنید. به دلیل ماهیت تئاتری شما، مردم شما را بامزه می دانند و می خواهند با شما معاشرت کنند. با این حال، سعیکنید خودتان را زیاد نگیرید. زمانی را برای تعامل تک به تک با دوستان خود در نظر بگیرید و مطمئن شوید که تا حد امکان با آنها صحبت می کنید. با دوستان نزدیکتان مهربان باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد