اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سبک اعتراض شهروندان به طولانی شدن ساخت یک جاده!

تعدادی از شهروندان انگلیسی به سبکی خاص به جاده‌ای که ساخت آن بیش از ۲ سال طول کشیده اعتراض کردند.

به گزارش سایت طلا ، تعدادی از مردم محلی خشمگین در انگلیس در اعتراض به طولانی شدن تکمیل یک جاده ناقص در این کشور اقدام به برپایی جشن تولد کردند. حدود دو سال از آغاز عملیات جاده سازی میدوی در سویندون می‌گذرد، اما همه گذرگاه‌ها مسدود بوده و ایستگاه‌های اتوبوسی در حاشیه جاده قرار دارند که قابل استفاده نیستند.

بنا به گزارش Metro، در ساخت این جاده تاخیر‌های بی پایانی به وجود آمده و این پروژه هنوز کامل نشده است. با این اوصاف ساکنان سویندون تصمیم گرفتند که به طعنه نقطه عطف ناخوشایندی را که هرگز انتظار آن را نداشتند جشن بگیرند. تعدادی از شهروندان برای نشان دادن اعتراض کیک و بنر تولد را در حالی که در دست داشتند و به شکلی طعنه آمیز لبخند و دست می‌زدند در محل جاده ناقص تجمع کردند. تعدادی از آن‌ها گفتند که عملیات ناقص باعث اختلال در زندگی آن‌ها شده و از اینکه طی این دو سال هیچ کاری برای تکمیل جاده ناقص انجام نشده ابراز تاسف کردند.

یکی از آن‌ها در این باره گفت: «ایستگاه‌های اتوبوس در کنار جاده وجود دارد، گذرگاه‌هایی با موانع، تعدادی پیاده رو که به جایی نمی‌رسند و ما هرگز نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم.»

در شرح یکی از تصاویری که در توئیتر منتشر شده آمده است: «عضو شورا و برخی ساکنان وستلید امروز دومین سالگرد راه اندازی میدوی را جشن گرفتند. (این جاده در ابتدا یک پروژه ۱۲ هفته‌ای بود.)

جیم رابینز، عضو شورای غرب سویندون که این جشن را ترتیب داد در این باره گفت: «این رویداد برای افزیش آگاهی در مورد برنامه رها شده است. بیش از ۱۲ هفته از بازگشایی جاده می‌گذرد، اما مخروط‌ها هنوز بیرون هستند. تاخیر‌ها همچنان اتفاق می‌افتد»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد