اونس طلا2337.39
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

تست خود شناسی، کدام منظره مورد علاقه شماست؟

اگر تصمیم بگیرید در جنگل قدم بزنید و 6 مسیر مختلف سر راه شما قرار بگیرد، کدام یک را انتخاب می کنید؟ انتخاب شما جنبه هایی از شخصیت شما را منعکس خواهد کرد.

اگر تصمیم بگیرید در جنگل قدم بزنید و 6 مسیر مختلف سر راه شما قرار بگیرد، کدام یک را انتخاب می کنید؟ انتخاب شما جنبه هایی از شخصیت شما را منعکس خواهد کرد.

شماره یک

روحیه شیرین و لطیفی دارید. شما عاشق زیبایی های زندگی هستید و زمانی که با وسایل مورد علاقه تان احاطه می شوید احساس خوشحالی می کنید. سنت ها و گذشته برای شما مهم هستند. با انتخاب مسیری که بیشترین گل‌ها را دارد، نشان می‌دهید که دوست دارید آرامش داشته باشید و از چیزهای کوچک زندگی لذت می برید، شما روحیه کنجکاوی دارید. امسال اتفاقات جالبی برای شما می افتد که موجبات شادی را برای شما به همراه می آورد. بدانید که مانند گل در بهار، به زودی شکوفا خواهید شد. سعی کنید بیشتر صحبت کنید و درونگرایی را کنار بگذارید.

شماره دو

شما دوست دارید طعم ماجراهای جدید، احساسات جدید و تجربیات جدید را بچشید. روحیه ای شجاع و نترس دارید. شخصیتی قوی و مستقل دارید. وفادار و قابل اعتماد هستید و خیانت خط قرمز شما است. مسیر سنگلاخ در تصویر نشان می دهد که شما چالش ها را دوست دارید و از رویارویی با یک نبرد سخت ناراحت نیستید. به صعود به سمت هدف هایتان ادامه دهید و ناامید نشوید. شجاعت شما منبع الهامی برای اطرافیانتان است.

شماره سه

شما دوست دارید به دنبال سوال های بی جواب بروید و از یادگیری لذت می برید. انتخاب مسیر وحشی نشان می دهد که شما روحیه ای درونگرا دارید. زندگی برایتان یک ماجراجویی بزرگ است. زمان آن فرا رسیده است که مسیری روشن را برای خودتان در نظر بگیرید و ترسیم کنید و حواستان را به اتفاقاتی که می افتد بدهید. به خودتان مسلط باشید و سعی کنید کمتر گرفتار رفتارهای هیجانی شوید تا از مسیر خارج نشوید.

شماره چهار

شما یک روح سرکش همراه با حس شوخ طبعی قوی فراوان دارید. به سمت چیزهای زرق و برق دار و منحصر به فرد کشیده می شوید و زندگیتان رنگارنگ است. روحیه ای پر جنب و جوش دارید که اطرافیانتان را مسحور می کند. با انتخاب مسیر با درختان، نشان می دهید که به جای مسیری که می روید، به بالا نگاه می کنید. ممکن است هر اتفاقی برای شما بیفتد، پس سعی کنید گاهی اوقات به آینده نیز نگاه کنید. مردم از شوخ طبعی و روحیه شما انرژی می گیرند، اما در عین حال می داننند که شما هم میتوانید جدی باشید و معمولا از روبرو شدن با آن روی شما می ترسند.

شماره پنج

شما شخصیتی آرام دارید و به راحتی عصبی نمی شوید. معمولا متواضع و صمیمی برخورد می کنید و عصبانی کردنتان سخت است. شما سریع می بخشید و فراموش می کنید و حتی گاهی اوقات خودتان برای از بین بردن کدورت ها پیش قدم می شوید. اکثر مواقع در حالی که دیگران خیلی استرس دارند شما ریلکس به اطراف نگاه می کنید. انتخاب مسیر پاییزی نشان می دهد که در لحظه زندگی می کنید و اهمیت زیادی به گذشته نمی دهید اما دوست دارید با آینده نگری به پیشواز آینده بروید. تغییراتی در زندگی تان رخ می دهد که می تواند جزو بهترین اتفاق های زندگی تان باشد. پیچ و خم هایی در مسیر شما وجود دارد که نیاز به مدیریت عالی تان دارد. انرژی و روحیه شما می توانند کمک کننده باشد. بهتر است به بقیه یاد دهید که چگونه آرام باشند.

شماره شش

شما آرام و دلسوز هستید و شخصیتی بسیار احساساتی دارید. اکثرا تنهایی را ترجیح می دهید حتی اگر بقیه بیرون در حال جشن گرفتن باشند. صداقت رفتاری شما بارزترین خصلی است که دارید. انتخاب مسیر تاریک، نشان می دهد که به تکیه گاه و محافظت نیاز دارید و مقداری احساس تنهایی می کنید.بدانید که انسان ها گاهی در زندگی نیاز به کمک دارند و کمک بقیه می تواند نور مسیری باشد که انتخابش کرده اید. حتی اگر از کمک گرفتن بدتان می آید باید آن را تمرین کنید. شما به خوبی می توانید با تغییر شرایط سازگار شوید و این ویژگی به نفع شماست. هر از گاهی افراد و دوستانتان را با دنیای شخصی تان راه دهید و بیشتر به دنبال معاشرت مفید بگردید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد