اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فال هفتگی سال 1401، کدام دانه برف را انتخاب می کنید؟

دانه های برف یکی از غیرعادی ترین و مرموزترین پدیده های طبیعی هستند. شکل هر کدام از آن ها منحصر به فرد است و تکراری در آنها دیده نمی شود

دانه های برف یکی از غیرعادی ترین و مرموزترین پدیده های طبیعی هستند. شکل هر کدام از آن ها منحصر به فرد است و تکراری در آنها دیده نمی شود. آنها می توانند معنای عمیق تری از واقعیت اطراف ما داشته باشند: شکل های مختلف آنها می تواند رازهای جدیدی را درباره شخصیت شناسی با ما درمیان بگذارند. در ادامه همراه ما باشید.

شماره یک

اگر دانه‌ های برف بزرگ‌ تر را دوست دارید، شما کسی هستید که به سختی خودتان را درگیر شایعات و موضوعات از این دست می کنید و برای وقت و مطالبی که جلوی چشمتان می آید ارزش قائل هستید. برای افراد اطرافتان، شما فردی بسیار قابل اعتماد هستید که می توانید هر درخواست یا کار فوری داشتند را سریع برآورده کنید. اکثرا دوستانتان از شما به خوبی و گرمی یاد می کنند و دنبال فرصتی هستند که سخاوت های شما را جبران کنند!

شماره دو

هندسه پیچیده این دانه برف می گوید که شما فردی هستید که به جزئیات اهمیت می دهید. به علاوه، دوست دارید چیزهای جدید را به سرعت یاد بگیرید. در زندگی شخصی تان برای تنوع بسیار ارزش قائل هستید، گاهی اوقات یک روتین مشخص باعث می شود که حوصله تان سر برود.

شماره سه

این فرم یکی از نادرترین دانه های برف است. قدرت و فردیتی خاص در آن دیده می شود. اگر به این الگو و شکل کشیده شده اید، احتمالاً پیروی از استانداردها و چارچوب های رایج را دوست ندارید. شما یک فرد خارق العاده و منحصر به فرد هستید. علاقه وافری به شکستن محدودیت ها و سنت های قدیمی دارید و به آن ها پابند نیستید.

شماره چهار

این مورد زیاد شبیه به دانه های برف نیست: شکل آن شبیه یک سبک بازی است. این انتخاب به شما نشان می‌دهد که شما فردی بسیار تکانشی هستید و در محل کار گاهی اوقات رفتار های ریسکی خاصی از خود نشان می دهید. از جدیت و حساسیت بیش از حد رنج نمی برید و به راحتی همه چیز را به شوخی تبدیل می کنید، همیشه با دیدن جنبه مثبت همه چیز زندگی می کنید.

شماره پنج

شما فردی همه کاره هستید. در عین حال شخصیتی غیر قابل پیش بینی دارید. مثلا امروز که با دوستان تان بیرون بودید و مشغول تفریح بودید فردا ترجیح می دهید که در خانه بمانید و کاری انجام ندهید. به نوعی خلق و خوی خاص خود را دارید که البته ارثی هم هست. اکثر افرادی که با شما در ارتباط هستند این موضوع را درک می کنند.

شماره شش

اگر جذب این فرم شده اید، به احتمال زیاد خود را فردی که به سنت ها، خانواده و ارزش های خانوادگی احترام می گذارد، تعریف می کنید. شخصیتی بسیار مهربان و ساده دارید که به راحتی می توان به او اعتماد کرد. ذاتاً شما مؤدب، صبور، منطقی و عادل هستید. شما عاشق خندیدن هستید و دوست دارید دیگران را خوشحال کنید!

شماره هفت

این انتخاب به شما یک پیش فرض پیچیده می دهد. ذاتاً به شما آنقدر ذائقه و حس زیبایی داده شده است که به دنبال این هستید که آنها را در تمام زمینه های زندگی تان بگنجانید: سبک، خانواده، کار، خانه. شما به آداب رفتاری که دارید می بالید. از شلوغی و بی نظمی تنفر دارید. مردم از صداقت و سادگی اخلاق شما تشکر می کنند. ترجیح می دهید تنها باشید تا اینکه در میان جمعیت گم شوید.

شماره هشت

دانه برف شما کلاسیک نیست، اما شکل ایده آلی دارد. اگر آن را انتخاب کرده اید بدانید که قطعاً ویژگی های فوق العاده ای دارید. شما فردی هستید که از یک طرف می ‌دانید باید کاملا متواضع و میانه ‌رو باشید، اما از طرف دیگر وقتی شرایط اقتضا می‌کند، از ابراز عقیده خود دست نمی ‌کشید. شخصیت شما بسیار متعادل است و همیشه مهارت های خود را به بهترین شکل ممکن در هز زمینه ای به کار می گیرید.

شماره نه

در آن، بسیاری از عناصر کوچک چشم انداز نهایی را تشکیل می دهند. اگر این انتخاب تان بوده است، بدانید که دوست دارید بر مشکلات غلبه کنید و برنده باشید. این موضوع هم برای کار و هم برای روابط شخصی شما صدق می کند. شما برای انتقادهای سازنده ارزش قائل هستید و می توانید به راحتی توصیه های صادقانه را گوش دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد