اونس طلا2414.52
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

چگونه در زمان افسردگی خانه را تمیز کنیم؟

افسردگی یکی از آن بیماری‌ هایی است که بیرون آمدن از رختخواب را تقریباً غیرممکن می ‌کند، چه برسد به انجام تمام کارهای ضروری زندگی ‌تان!

افسردگی یکی از آن بیماری‌ هایی است که بیرون آمدن از رختخواب را تقریباً غیرممکن می ‌کند، چه برسد به انجام تمام کارهای ضروری زندگی ‌تان، مانند لباس پوشیدن، غذا حوردن و تمیز کردن خانه. متأسفانه، تمایل به نادیده گرفتن نیازهای فیزیکی اغلب می ‌تواند احساس بدتری را در شما ایجاد کند و منجر به بدتر شدن حال شما شود.


وقتی نوبت به نظافت خانه در زمان افسردگی می‌ رسد، فعالیت بدنی و دیدن یک خانه تمیز می ‌تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید، در حالی که داشتن یک خانه درهم و برهم می ‌تواند خلق و خوی شما را بدتر کند . در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می تواند به شما در تمیز کردن خانه وقتی که افسرده هستید کمک کند. در ادامه همراه ما باشید.


میزان تمیز کردنی که می توانید انجام دهید با توجه به سطح انرژی و میزان آشفتگی شما متفاوت است.اگر فضای زندگی شما آنقدر زیر انبوه لباس ها، کیسه های زباله و درهم ریختگی های تصادفی مدفون به نظر می رسد که به سختی می توانید حرکت کنید، اولین چیزی که برای شما لازم است تمیزکردن محیط اطرافتان است. برای شروع، ملحفه های تمیز را روی تخت خود قرار دهید، سپس مسیری را به سمت آشپزخانه، اتاق نشیمن و حمام باز کنید تا هر بار که می خواهید حرکت کنید، روی انبوهی از آشغال ها زمین نخورید. اگر در حال حاضر تمام انرژی شما برای همین است، پس کافی است.


اگر کمی انرژی بیشتری برای تمیز کردن دارید، ما یک روش را برای تمیز کردن توصیه می‌ کنیم :
برای شروع ، یک کیسه زباله بردارید، شروع به جمع‌ آوری زباله‌ها کنید، و فقط سطل زباله ، تا زمانی که همه چیز را به دست آورید، در این مرحله، زباله‌ ها را در گوشه‌ ای از اتاق بگذارید. سپس همه ظروف را جمع کنید و در قسمت دیگری از اتاق قرار دهید تا بعداً بشویید. هنگامی که این کار را انجام دادید، تمام لباس‌ها را بردارید، آن‌ها را در یک بخش جداگانه قرار دهید تا بعداً با آن سروکله بزنید، سپس شروع به جمع‌آوری همه وسایل بدون جا کنید تا در بخش دیگری از اتاق قرار دهید. در نهایت، همه چیزها را در جایی قرار دهید که به آنها تعلق دارند. وقتی این کار را انجام دادید، می‌ توانید ظروف، لباس‌های شسته شده را جابجا کنید، یا اگر انرژی ندارید، می ‌توانید فعلا مقداری استراحت کنید. در هر صورت، اتاق نسبت به قبل از قابل تحمل تر به نظر می رسد.


افسردگی می تواند بسیار طاقت فرسا و سخت باشد، در حالی که یک خانه درهم و برهم می تواند حال شما را بدتر کند. حتی اگر تمام انرژی شما چند دقیقه تمیز کردن باشد، باز هم کمک خواهد کرد. فقط مطمئن شوید که علاوه بر تمیز کردن، کمک لازم برای بهبودی را نیز دریافت می کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد