اونس طلا2304.73
مظنه14,861,000
18 گرم3,430,600
ارزش سکه33,481,833
قدیم (بهار)38,201,000
جدید (امامی)41,801,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

این مکمل راز داشتن عضله های قدرتمند است

داشتن عضله های قدرتمند برای همه افراد بسیار مهم است. به ویژه این موضوع برای ورزشکاران از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده در نتیجه نیاز دارند تا مواد مغذی مختلف را به بدن خود برسانند.

به گزارش سایت طلا، پروبیوتیک ها از جمله مهم ترین مواد مغذی برای بدن است که اطمینان از دریافت انها چه از طریق غذا و چه از طریق مکمل برای افرادی که عضله های قدرتمندی می خواهند بسیار ضروری است.

طبق تحقیقاتی که اخیراً توسط مجله Cachexia, Sarcopenia and Muscle منتشر شده است، پروبیوتیک ها توده عضلانی را بهبود بخشیده و عملکرد آنها را نیز تقویت می کند.

در حالی که داده‌های کنونی بر روی حیوانات متمرکز است و باید مطالعات بیشتری انجام شود تا درک بهتری از چگونگی کمک پروبیوتیک‌ها به قوی نگه داشتن ما انجام شود اما نتایج کاملا خیره کننده هستند.

این موضوع به خصوص زمانی اهمیت دارد که امروزه همه ما به شکل گسترده ای انواع آنتی بیوتیک ها را مصرف می کنیم که باعث از بین رفتن میکروبیوم روده می شود.

مصرف پروبیوتیک ها باعث می شود تا باکتری های روده افزایش پیدا کرده و تعادل میکروبیوم روده رعایت گردد که تاثیر بسزایی در سلامت بخش های مختلف بدن دارد.

پروبیوتیک

بالا بودن میزان باکتری های مفید در روده باعث می شود تا میزان التهاب در بدن ما به مقادیر ناچیزی کاهش پیدا کند که در نتیجه قوای عضلانی را تقویت کرده و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

در این میان باید توجه داشته باشید که متخصصین بر این باورند که تنوع میکروبیوم روده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در نتیجه در صورت مصرف مکمل باید به تعادل آن توجه داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد