اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدترین توصیه هایی که نباید در ایام عید به آن ها گوش دهید

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که میخواهید رژیم خود را در دروان عید نگه دارید هیچ وقت این کارها را انجام ندهید.

به گزارش سایت طلا، با نزدیک شدن به ایام عید که نگه داشتن رژیم را برای افراد سخت می کند اما بعضی توصیه‌هایی که می‌شنوید ممکن است نه تنها به اندام زیبا منجر نشوند، بلکه به بهای سلامتی گرانبهایتان تمام شود.

با داشتن سبک زندگی خوب، شما پرانرژی‌تر خواهید بود، خواب بهتری خواهید داشت و به وزن ایده‌آلتون هم خواهید رسید. تنها به این شرط که از این توصیه ها پرهیز کنید.

1. کم تر بخور

این جمله مثل یک شمشیر دولبه است . درست است که برای کاهش وزن لازم است کالری کمتری بخورید ، اما اگر ناگهان غذایتان را خیلی کم کنید ، بدن با کاهش سوختوساز وارد فاز قحطی میشود و دچار استپ وزنی و عوارض گوارشی خواهید شد.

گیاهخواری

2. گیاهخوار شو

ممکن است به دلایل شخصی یا اخلاقی انتخاب کنید که گیاهخوار شوید ، اما بسیاری از افراد با وجود گیاهخوار بودن ، اضافه وزن دارند ! یادتان باشد شکر ، روغن مایع و چیپس هم گیاهی هستند. پروتئین ماهی ، مرغ و تخم مرغ برای یک رژیم خوب بسیار کمک کننده اند .

3.کالریت رو بشمار

کالری شماری 2 ایراد بزرگ دارد : اولا نسبت به غذا وسواس ایجاد میکند ، یعنی به جای خواص و لذت غذا ، فقط به میزان کالری آن توجه می کنید . دوماً کالری همه چیز نیست. باید میزان مناسب پروتئین ، چربی سالم و کربوهیدرات خوب بخورید نه اینکه کالریتان را از خوراکی های پوچ و بدون خاصیت تامین کنید .

تغذیه

4. رژیم فلان رو بگیر

هر روز یک رژیم جدید در بازار سر زبان ها می افتد . اما به یاد داشته باشید که بسیاری از این رژیم ها اساس علمی ندارند و به بهای از دست رفتن سلامتی اندام ها و پوست شما تمام میشوند . بعضی از رژیم ها هم ممکن است علمی باشند اما برای همه افراد مناسب نیستند چون بدن هر فرد ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد