اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وعده نخست وزیر انگلیس برای اعطای کمک‌های تسلیحاتی بیشتر به اوکراین

نخست‌وزیر انگلیس در جریان سخنرانی خود در کنفرانس موسوم به کنفرانس "محافظه‌کاران اسکاتلند" متعهد شد که "برای تنگ‌تر کردن عرصه به اقتصاد ولادیمیر پوتین" اقدامات بیشتری انجام دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری آناتولی، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در اظهاراتی تاکید کرد، کشورش و متحدان آن "اقدامات بیشتری در زمینه ارسال تسلیحات دفاعی به دوستان اوکراینی انجام خواهند داد تا به آنها در برابر بمباران‌های روسیه" کمک بیشتری کنند.

بوریس جانسون در سخنرانی خود در کنفرانس "محافظه‌کاران اسکاتلند" در آبردین اسکاتلند، گفت: ما کارهای بیشتری در راستای تنگ تر کردن عرصه بر اقتصاد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه انجام خواهیم داد و هر روز که کشتار و رفتار غیرانسانی ماشین جنگی پوتین ادامه یابد، فکر می‌کنم که عزم دنیا برای انجام کارهای بیشتر در قبال آن هم افزایش می یابد.

جانسون تاکید کرد: و من بیش از هر زمان دیگری متقاعد شده‌ام که پوتین شکست خواهد خورد.

وی گفت: پوتین در قمار فاجعه بار خود در اوکراین شکست خواهد خورد، زیرا او قهرمانی و عزم اوکراینی‌ها برای جنگیدن را به شدت دست کم گرفت، اتحاد غرب را دست کم گرفت و همچنین تعهد پرشور مردم این کشور برای کمک کردن را دست کم گرفت.

نخست وزیر انگلیس با تاکید بر اینکه 147 هزار تن از مردم و خانواده‌ها در سراسر بریتانیا برای مشارکت در طرحی برای میزبانی از اوکراینی‌های فرار کرده از کشورشان درخواست داده‌اند، گفت: آبردین شایر تا کنون بیشترین میزان مشارکت را دارد.

جانسون گفت: اما اکنون کارهای بیشتری می‌توانیم انجام دهیم و یک راه مهم وجود دارد که همه ما می‌توانیم به موجب آن به دنیا کمک کنیم تا در مقابل پوتین بایستد. و آن این است که خود را از وابستگی به نفت و گاز او در یک تلاش بزرگ ملی رها کنیم.

جانسون همچنین در مورد دومین پیشنهاد برگزاری همه پرسی استقلال که از نیکولا استورجن، وزیر اول اسکاتلند، با تعهد به برگزاری آن تا پایان سال 2023 مطرح شده گفت: اکنون زمان برگزاری یک همه پرسی دیگر نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد