اونس طلا2314.37
مظنه14,726,000
18 گرم3,399,500
ارزش سکه33,177,678
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

فال روزانه، یک تصویر را برای دریافت فال امروزت انتخاب کن!

از پیام هایی که کائنات و طبیعت روزانه برای شما می فرستد لذت ببرید. تصویری را که امروز انتخاب می کنید پیامی معنوی برای شما پنهان کرده است که می تواند راهنمای شما در لحظات سخت و دشوار باشد.

از پیام هایی که کائنات و طبیعت روزانه برای شما می فرستد لذت ببرید. تصویری را که امروز انتخاب می کنید پیامی معنوی برای شما پنهان کرده است که می تواند راهنمای شما در لحظات سخت و دشوار باشد.

شماره یک

اگر این تصویر را انتخاب کرده اید، به این معنی است که در حال حاضر شما فردی بسیار شجاع و مصمم هستید و برای رسیدن به اهدافتان هر لحظه با دیروزتان رقابت می کنید. در این راه ممکن است مشکلاتی برایتان پیش بیاید که روحتان هم از آن خبر نداشته باشد. حرکت رو به جلو را ادامه دهید و با بقیه مشورت کنید و از عواقب انتخاب هایی که می کنید آگاه باشید. اگر کاملاً روی اهداف خود متمرکز هستید، برای شما کاملاً طبیعی است که چیزهای دیگر را نادیده بگیرید. این که مصمم و جدی هستید بسیار خوب است اما از نشانه هایی که در مسیرتان است غافل نشوید.

شماره دو

باید بدانید و آگاه باشید که تنها در صورتی فرصت های جدید در زندگی شما به وجود می آید که به آن ها اجازه ورود دهید. بنابراین هرگز از نشانه هایی که با آن مواجه می شوید غافل نشوید زیرا زندگی از طریق آنها سعی می کند که شما را به بهترین مسیر ممکن راهنمایی کند. وقتی در زندگی بدانید به چه چیزی می خواهید برسید، همیشه راهی برای رسیدن به آن پیدا خواهید کرد. سعی کنید هر روز کارهایی که لازم است را انجام داشته باشید و در این مسیر استمرار داشته باشید.

شماره سه

قلبتان شما را تشویق می کند که به صدای عشق گوش دهید. هر زمان که در رابطه عاطفی تان با موانعی روبرو شدید، سعی کنید پارتنرتان و موقعیتی که او در آن است را بهتر درک کنید. با عشق و حمایت می توانید یکدیگر را درک کنید و در نتیجه رابطه شما هم بهبود خواهد یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد