اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مخالفت انصارالله با میزبانی ریاض از گفت‌وگو میان یمنی‌ها

عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن مخالفت این جنبش با برگزاری گفت‌وگوهای "یمنی ـ یمنی" به میزبانی عربستان سعودی را اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، محمد علی الحوثی، عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن با انتشار توییتی در واکنش به پیشنهاد نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر برگزاری گفت‌وگو میان یمنی‌ها به میزبانی ریاض نوشت: مشورت‌ها به عنوان مقدمه‌ای برای یک گفت‌وگو که منجر به راه حل می‌شود، برگزار می‌گردد، تا مشخص شود که خواسته هر طرف چیست نه پس از گفت‌وگوهایی که سال‌ها بدون فایده ادامه داشته است.

وی تاکید کرد: اگر اراده‌ای در تصمیم گیری کشورهای متجاوز آمریکا، انگلیس، عربستان، امارات و همپیمانانشان برای صلح وجود داشته باشد، دستیابی به راه حل بسیار نزدیک است و ما بارها مقدمات آن را اعلام کرده‌ایم.

الحوثی همچنین گفت: کشورهای عضو ائتلاف متجاوز بسیار گستاخ هستند؛ قبل از اینکه جنگ را متوقف کنند به بحران تولیدات نفتی پایان دهند که با ممانعت از ورود آن به یمن به ملت ما آسیب می‌رسانند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که گفت‌وگوهای یمنی -یمنی تحت نظارت سازمان ملل در مقر دبیرخانه این شورا در ریاض برگزار خواهد شد.

وی در این باره گفت: دعوتنامه برای حضور در این نشست که قرار است ۲۹ مارس (۹ فروردین) برگزار شود برای تمامی طرف‌های یمنی ارسال خواهد شد و ۵۰۰ شخص در این گفت‌وگوها مشارکت می‌کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد