اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا بار دیگر صعودی می شود

طلا که طی روز های گذشته افت زیادی را متحمل شده بود و به پایین ترین قیمت چند هفته اخیر رسیده بود بار دیگر در جهت صعودی قرار گرفته و قیمت آن بالا می رود.

به گزارش سایت طلا، طلا پس از آن که طی روز های گذشته به زیر 1900 دلار افت کرد بار دیگر تقاضای خود را افزایش داده و در مسیر صعودی قرار گرفت.

از صبح امروز قیمت طلا 12 دلار افزایش یافته است و در لحظه ای که این متن نوشته می شود هر اونس طلای جهانی 1940 دلار قیمت دارد.

طلا

روز گذشته جروم پاول رئیس فدرال رزرو پس از جلسه دو روزه این بانک سخنرانی کرده و اعلام کرد که فدرال رزرو قصد دارم نرخ بهره را به میزان 25 واحد افزایش دهد. وی همچنین اشاره کرد که این بانک قصد دارد تا شش بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

این اقدام بانک مرکزی ایالات متحده باعث شد تا ارزش شاخص دلار آمریکا وارد مسیر اصلاحی شده و کاهش پیدا کند. همچنین شاخص خزانه داری آمریکا نیز کاهش یافته و راه را برای صعود طلا باز کرده است.

از نظر فنی قیمت طلا در صورتی که بتواند بالاتر از 1940 دلار که میانگین تحرک آن طی 21 روز اخیر به شمار می رود، قرار بگیرد راه برای صعود های بیشتر آن باز خواهد شد.

عبور از عدد 1940 دلاری، باعث خواهد شد تا قیمت طلا به سمت مقاومت بعدی خود در عدد 1955 دلار حرکت کند. عبور از این نقطه می تواند طلا را با مقاومت خود در عدد 1975 دلار مواجه سازد که بالاترین قیمت 234 فوریه به شمار می رود.

از طرف دیگر در صورتی که قیمت طلا به زیر حمایت 1923 دلاری افت کند روند اصلاحی بار دیگر از سر گرفته شده و حمایت 1985 دلاری بار دیگر به چالش کشیده خواهد شد. افت به زیر این سطح می تواند قیمت طلا را ابتدا با حمایت در 1878 و سپس 1873 دلار مواجه سازد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد