اونس طلا2337.71
مظنه14,521,000
18 گرم3,352,100
ارزش سکه32,715,813
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,700,000
ربع14,500,000

اگر این شش نشانه را دارید غذا خوردنتان ناسالم است

داشتن عادات غذایی سالم می تواند سلامت ما را تضمین کرده، به زیبایی پوست و کاهش وزن کمک کند و در نهایت باعث طولانی تر شدن زمان و بیشتر شدن کیفیت زندگی شود.

به گزارش سایت طلا، برخلاف داشتن عادات غذایی سالم که مزایای بسیاری را به همراه دارد عادت های غذایی ناسالم می تواند به زیبایی و سلامت شما ضربه بزند. اگر شش نشانه زیر را در خود احساس می کنید شما ناسالم غذا می خورید.

1. سلامت دهان و دندان شما ضعیف است. خونریزی لثه ها و حفره ها نه تنها به دلیل عدم استفاده از نخ دندان و مسواک زدن است، بلکه می تواند نشانه ای باشد که عادات غذایی شما عالی نیست.

2. پس از وعده شام و قبل از خوابیدن دوباره گرسنه می شوید. بسیار طبیعی است که گاهش پس از وعده غذایی نیاز به میان وعده داشته باشیم اما گرسنگی زیاد می تواند نشانه عدم تامین مواد غذایی مفید در طول وعده های غذایی باشد.

گرسنگی

3. به شکل دائم یبوست دارید. دلایل زیادی می تواند برای ابتلا به یبوست وجود داشته باشد اما این بیماری می تواند نشان دهنده عدم مصرف فیبر کافی باشد که یک ماده غذایی بسیار مهم است.

4. شما همواره خسته هستید. خستگی دائمی و عدم تمایل به انجام دادن فعالیت های مختلف می تواند نشانه پایین بودن قند خون باشد که ناشی از تغذیه نامناسب است.

بیماری

5. نمی توانید تمرکز کنید. مغز انسان برای رشد و عملکرد طبیعی خود نیاز به اسید های چرب امگا 3 دارد. در صورتی که نمی توانید تمرکز کنید این احتمال وجود دارد که شما کمبود این ماده را داشته باشید.

6. مرتبا بیمار می شوید. در این شرایط می توان گفت که سیستم ایمنی نسبتا ضعیف تری دارید که می تواند ناشی از یک سبک زندگی ناسالم و مصرف بیش از حد غذا های فرآوری شده باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد