اونس طلا2414.89
مظنه15,066,000
18 گرم3,477,900
ارزش سکه33,943,698
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع15,200,000

کدام حیوان را بیشتر دوست دارید؟

پنج حیوان مختلف در عکس وجود دارد و شما فقط باید یکی را که نظرتان را جلب کرده است صادقانه انتخاب کنید

پنج حیوان مختلف در عکس وجود دارد و شما فقط باید یکی را که نظرتان را جلب کرده است صادقانه انتخاب کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، می توان یک کوالا، یک اسب دریایی، یک فیل، یک مرغ مگس خوار و یک گرگ را انتخاب کنید. انتخاب یکی از آنها می تواند به شما انگیزه برای تلاش کردن بدهد یا نقاط ضعف و ترس تان را آَکار کند.

1.کوالا

اگر کوالا را انتخاب کردید، شخصیت شما می توانست با برابری، عدالت و بی طرفی اداره شود. شما خود را فردی مهربان و همدل توصیف می کنید که از ایجاد احساس بهتر در اطرافیان ، لذت می برد و احساس خوبی دارد.

2.اسب دریایی

اگر اسب دریایی را انتخاب کردید، می توانید جزو گروه افرادی حساس ، دلسوز و فهمیده باشید که تمایل دارند خود را به جای دیگران بگذارند. همچنین از کسانی که برای کمک به آشنایان خود و در اولویت قرار دادن منفعت عمومی هر کاری می کنند. کسانی که شما را می شناسند برای کمک به شما مراجعه می کنند.

3.فیل

اگر فیل را انتخاب کردید، می توانید فردی خودجوش و آرام باشید که معمولاً بسیار منظم است. شما فردی هستید که باید به آن اعتماد کرد و همیشه مسئولیت اعمال خود را بر عهده می گیرید، چه خوب باشد و چه بد.

4.مرغ مگس خوار

اگر مرغ مگس خوار را انتخاب کردید، شما فردی هستید که معمولاً اطراف خود را با افراد مثبت و با انگیزه احاطه کرده اید، که از سوی دیگر، هر کاری که ممکن است انجام می دهند تا کسانی را که انرژی شما را جذب منفی می کنند، دور نگه دارند. با این حال، ممکن است که شما نیز اندکی از این را در درون خود حمل کنید.

5.گرگ

اگر گرگ را انتخاب کردید ممکن است کاملاً بی تاب باشید، اما وقتی دوست دارید، می توانید صبور باشید و دیگران را همانطور که هستند بپذیرید. از طرف دیگر، شما به خاطر بسیار خوش بین، مشتاق ، خونگرم، روشن و مهربان هستید. دوست دارید به اطرافیانتان کمک کنید و کسانی که نزدیکتان هستند شما را دوست دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد