اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طرح صیانت در مجلس شورای اسلامی به نتیجه برسد

اعضای شورای عالی فضای مجازی تاکید کردند با توجه به اینکه وظیفه قانون‌گذاری بر عهده مجلس شورای اسلامی است، طرح صیانت نیز در مجلس به سرانجام برسد.

به گزارش سایت طلا،شورای عالی فضای مجازی امروز در آخرین جلسه امسال خود، به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی، بررسی وضعیت فضای مجازی کشور را در دستور کار قرار داد و روند پیشرفت ایجاد شبکه ملی اطلاعات را پیگیری کرد.

علاوه بر تاکید این شورا بر به سرانجام رسیدن طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس در این جلسه مقرر شد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش اقدامات سایر دستگاه‌ها را در جهت تحقق شبکه ملی به نخستین جلسه شورای عالی فضای مجازی در سال آینده ارایه کند.

۲۲ اسفند، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی با اعلام مخالفت خود با ‎طرح صیانت، گفت: «با توجه مخالفت‌های وسیع اجتماعی، ادامه یافتن این طرح به صلاح نیست و دولت باید ورود کرده و قانونی را پیشنهاد کند.»

طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی موسوم به «صیانت» نام طرحی است که نمایندگان مجلس و شورای نگهبان درحال بررسی آن هستند. با اینکه کلیات این طرح ۳ اسفند امسال، با ۱۸ رای موافق و ۱ رای مخالف در کمیسیون مشترک مجلس تصویب شد، یک روز بعد هیئت رئیسه مجلس تصمیم کمیسیون مشترک در تصویب این طرح را به دلیل ایرادات شکلی در چگونگی بررسی طرح لغو کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا شرح وظایف کمیسیون‌های عالی تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی آماده و به جلسه آینده این شورا ارایه شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد