اونس طلا2302.52
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با انجام این 4 نکته عملی، سال 1401 خود را شاد شروع کنید

چند نکته عملی که می تواند به شما احساس خوشبختی بیشتری بدهد!

حس خوشحالی

نزدیک نوروز است و حتما می خواهید سال جدید را با احساس شادی بیشتری شروع کنید، درست است؟ شروع سال جدید همیشه زمان خوبی است برای اینکه یک قدم به عقب بردارید و به زندگی خود نگاهی بیاندازید. برای خودت چکاری کرده ای؟ آیا زندگی می کنی؟ احساس سلامتی می کنی و خوشحال هستی؟

چند عادت ساده وجود دارد که می توانید در سال جدید انجام دهید و مطمئن باشید که با تلاش بسیار کم، احساس شادی بیشتری خواهید داشت. نیازی به تصمیمات سخت سال نو نیست که فقط به شما فشار می آورد، بلکه فقط چند نکته کاربردی و آسان است!

این چند کار را هر روز برای افزایش شادی خود انجام دهید:

برو بیرون!

بیرون بروید، در پارک قدم بزنید. هوای تازه باعث می شود احساس شادی و شادابی داشته باشید.

به موسیقی گوش کن:

آهنگ هایی گوش کنید که شما را به یاد خاطرات شیرینتان می اندازد و به شدت احساس خوشحالی را در شما بیدار می کند. با برانگیختن خاطرات شاد از طریق موسیقی، متوجه خواهید شد که احساس شادی در آن زمان کم به شما برمی گردد.

بخند:

فیلمی را تماشا کنید که مطمئناً شما را می خنداند، مانند یک برنامه کمدی خوب. با یک دوست (شوخ طبع) تماس بگیرید! داشتن یک خنده خوب باعث می شود، ماده شیمیایی "شادی" در مغز شما ترشح شده و بلافاصله احساس شادی بیشتری کنید! خندیدن واقعا همه چیز را بهتر می کند.

به اندازه کافی بخواب:

زود بخوابید و به موقع از خواب بیدار شوید تا بتوانید بهترین استفاده را از روز داشته باشید. خیلی کم یا زیاد نخوابید، زیرا می تواند برای شادی شما مضر باشد، باعث ایجاد احساس افسردگی شود و این ها دقیقاً همان چیزهایی است که ما می خواهیم از آن اجتناب کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد