اونس طلا2305.5
مظنه15,051,000
18 گرم3,474,500
ارزش سکه33,909,903
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

5 نکته تخصصی برای به دست آوردن پوستی درخشان

این یک واقعیت هست که همه پوست صاف و بدون جوش رو به ارث نمی برند. پس اگر جزو افرادی هستید که پوستی مستعد خشکی یا جوش و آکنه دارید باید هر چه زودتر دنبال روتین پوستی مناسب خودتون باشید.

این یک واقعیت هست که همه پوست صاف و بدون جوش رو به ارث نمی برند. پس اگر جزو افرادی هستید که پوستی مستعد خشکی یا جوش و آکنه دارید باید هر چه زودتر دنبال روتین پوستی مناسب خودتون باشید. اگر از پس هزینه های مراقبت های دارویی و درمانی بر نمیاید یا وقت کافی برای مراجعه به دکتر رو ندارید نگران نباشید در ادامه این مقاله با گفتن چند نکته بهتون کمک می کنیم که متوجه بشید پوستتون نیاز به چه مراقبت هایی داره!

چطوری می تونم پوستم رو شفاف و صاف کنم؟

خب تقریبا هیچ راه یک شبه ای برای به دست آوردن یه پوست خوب وجود نداره البته به جز اینکه در زمینه ژنتیکی خوب باشید!

پوست شما نیاز به یک روتین مناسب داره و لازمه که حواستون رو به لایف استایلی که دارید بدید و همچنین رژیم غذایی که دارید. سعی کنید از مواد غذایی سالم استفاده کنید و خواب کافی را داشته باشید. استرس رو از خودتون دور کنید تا تاثیراتش دامن گیر سلامت پوستتون نشه!

1.از ضد آفتاب با SPF خوب استفاده کنید

قطعا تا حالا شندید که استفاده از ضدآفتاب حتی در روزها زمستونی آسون ترین راه برای داشتن یک پوست صاف هست. دکتر دوریس دی متخصص پوست در نیویورک در مقاله ای گفتن که قطعا وقتی صحبت از داشتن یک پوست خوب میاد باید بدونید که 90% چین و چروک ها ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید هست. حتی توی فصل زمستون باید از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر توی خونه کنار پنجره می شینید و کار می کنید باید ضد آفتاب بزنید چون اشعه های یو آ وی که آسیب رسان هم هستند می تونند از پنجره رد بشن و همچنین این اشعه ها یکی از دلایل اصلی پیری زودرس پوست هستند.

2.از هیالورونیک اسید استفاده کنید

احساس می کنید پوستتون خشک و بی روحه؟ شما باید از محصول پوستی یا سرمی استفاده کنید که حاوی هیالورونیک اسید باشه تا درخشش و نشاط رو به پوستتون برگردونه. این سرم می تونه رطوبت پوستتون رو تنظیم کنه و اون رو به خوبی آبرسانی کنه.

3.سبزیجات بخورید

بیشتر مواد و ویتامین های تقویت کننده های پوستی در سبزیجات هستن. سعی کنید به جای یک وعده ناسالم یک وعده مغذی و نسبتا سالم درست کنید و با سالاد میل کنید. اگر به دنبال یک روند طبیعی برای بهتر شدن وضعیت هستید توصیه ما اسفاده هر روزه از سبزیجات هست.

4.از ویتامین D استفاده کنید

تعداد غذاهایی که حاوی ویتامین دی هستند، محدود هست. به همین دلیل جذبش فقط از طریق رژیم غذایی کار آسونی نیست. درسته که نور خورشید باعث تولید و جذب ویتامین دی توی پوست میشه اما باید بدونید که قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خطر ابتلا به سرطان پوست رو افزایش میده پس ممکنه که به مصرف مکمل‌های ویتامین دی نیاز پیدا کنید.

5.ورزش کنید

ورزش کردن فقط مختص افرادی که دوست دارند هیکل متناسبی داشته باشند نیست. ورزش علاوه بر اینکه شما را مجبور می کنه آب بیشتری بنوشید باعث درخشندگی بیشتر میشه.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد