اونس طلا2314.6
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

حوله حمام را هرگز بیش از سه بار پشت سر هم استفاده نکنید

حوله حمام یکی از وسایل ضروری هر خانه است اما معمولا برای مدت نسبتا طولانی شسته نشده و به صورت دائم مورد استفاده قرار می گیرد که با ضرر های بسیاری همراه است.

به گزارش سایت طلا، حوله حمام معمولا تمیز در نظر گرفته شده و هرچند روز یک بار شسته نمی شود. این موضوع باعث می شود تا میکروب ها و باکتری های بسیاری بر روی آن جمع شده و در نتیجه به سلامت عمومی و پوست شما آسیب وارد شود.

همچنین عدم شستشوی زیاد حوله حمام باعث می شود تا شما کمتر احساس تمیزی کرده و مجبور شوید که دفعات حمام رفتن خود را افزایش دهید. ما در ادامه به شما چهارمورد از مشکلاتی که ممکن است در این شرایط برای شما ایجاد شود را خواهیم گفت.

1. می تواند باعث ایجاد مشکلات پوستی شود. پس از این که با حوله خودتان را خشک می کنید سلول های مرده به همراه باکتری ها به آن منتقل می شوند و رطوبت موجود در حوله نیز باعث رشد باکتری ها می شود که می تواند به پوست شما منتقل شده و مشکلات مختلفی را ایجاد کند.

2. باعث حساسیت پوست می شود. باکتری ها و قارچ های موجود روی حوله که به پوست شما منتقل می شود می تواند باعث شود تا پوست شما نسبت به محرک های خارجی حساس تر شده و سریع تر از قبل واکنش التهابی نشان دهد.

3. شرایط خاص پوست را تشدید می کند. اگر پوست خشک یا حساسی دارید استفاده از حوله کثیف می تواند باعث بدتر شدن این شرایط شده و مشکلات پوستی متعددی را برای شما به وجود آورد.

4. باعث ریزش مو می شود. منتقل شدن باکتری ها و دیگر میکروب ها به سر شما می تواند باعث ملتهب شدن پوست سر و فولیکول های مو شده که در نتیجه منجر به ریزش مو می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد