اونس طلا2302.52
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

برای شستن صورت خود، این 4 اشتباه را نکنید

4 اشتباه در شستن صورت که می تواند به پوست شما آسیب بزند.

شستن صورت یک مرحله اجباری برای حفظ سلامتی پوست است و می تواند به شما احساس تمیزی و طراوت بدهد. اما، برخی از عادات شست و شوی صورت در واقع می تواند باعث ظهور آکنه شود.

در اینجا تعدادی از اشتباهات ساده که اغلب مرتکب می شویم، آورده شده است.

1. با بی دقتی محصول پاک کننده می خرید

به راحتی وسوسه تبلیغات یا نظرات دیگران در مورد یک محصول زیبایی نشوید. قبل از انتخاب محصول پاک کننده صورت باید نیازهای پوست خود را بشناسید. دانستن نوع پوست و مشکل شما می تواند به شما در انتخاب بهترین محصولی که باید استفاده کنید کمک کند.

ویژگی یک محصول پاک کننده خوب این است که بتواند بقایای کثیفی و آرایش صورت را از بین ببرد، اما باعث خشکی صورت نشود. می توانید صابونی را انتخاب کنید که دارای مواد ملایم باشد، بوی تند زیادی نداشته باشد و کف زیادی تولید نکند.

2. شستن بیش از حد صورت

اگر فکر می کنید که هر چه بیشتر صورت خود را بشویید، چهره شما بهتر می شود، این یک سوء تفاهم است. شستن بیش از حد صورت می تواند باعث تحریک صورت و ایجاد آکنه شود.

شستن صورت خود را به 2 بار در روز محدود کنید. اگر هنوز تمایل به شستن صورت خود دارید، سعی کنید به جای آن صورت خود را با آب گرم بشویید.

3. مالش شدید

از مالش شدید محصولات پاک کننده روی پوست خود خودداری کنید چراکه باعث تحریک پوست شما می شود، به خصوص اگر پوست حساسی دارید. هنگام شستن صورت، به آرامی و ملایم مانند ماساژ، صورت خود را مالش دهید؛ این یک اثر آرامش بخش برای عضلات صورت ایجاد می کند.

همچنین از مالش بیش از حد صورت خود با حوله نیز خودداری کنید. به آرامی صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید یا اجازه دهید صورت خود به خود خشک شود. همچنین سعی کنید حوله بدن را از حوله صورت جدا کنید.

4. برای شستن صورت عجله می کنید

درست مانند یک حمام کوتاه که باعث می شود بدن کمتر تمیز شود، بنابراین اگر با عجله صورت خود را بشویید، کثیفی و چربی چسبیده به صورت به درستی پاک نمی شود.

حداقل باید دو دقیقه به آن فرصت دهید تا حداکثر نتیجه را بگیرید، می توانید روی ماساژ ناحیه اطراف پیشانی و بینی که اغلب چرب است تمرکز کنید.

خب، این چهار اشتباهی است که هنگام شستن صورت انجام می شود. آیا صورت خود را به درستی شسته اید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد