اونس طلا2337.34
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

آیا شما به راحتی دربرابر فست فود وسوسه می شوید؟ این 3 راه حل برای شماست

این 3 نکته قدرتمند برای مقاومت در برابر وسوسه خوردن غذاهای ناسالم است.

فست فودها

چه کسانی اغلب غذاهای ناسالم می خورند؟ اگر شما هم یکی از آنها هستید، باید این عادت را کمتر کنید. دلیل آن این است که خوردن غذاهای ناسالم بیش از حد، می تواند خطر چاقی و سایر بیماری های مزمن را افزایش دهد.

غذاهای ناسالم طعم لذیذی دارند که می توانند اعتیاد آور باشند. در اینجا یک سری نکات قدرتمند وجود دارد تا بتوانید در برابر وسوسه خوردن غذاهای ناسالم مقاومت کنید، خلاصه ای از Hellosehat و Halodoc را با دقت بخوانید:

1. به راحتی توسط تبلیغات وسوسه نشوید

تبلیغات غذاهای ناسالم که با انواع مختلف ترفندها ارائه می شوند، اغلب شما را وادار می کنند که آنها را امتحان کنید. علاوه بر این، کلمات تبلیغاتی متقاعد کننده نیز می توانند شما را در تصمیم خود برای ترک خوردن غذاهای ناسالم دچار تزلزل کنند. در واقع، کلمات آگهی لزوماً درست نیستند زیرا می تواند یک استراتژی بازاریابی از جانب آنها باشند.

اگر شما فردی هستید که با دیدن تبلیغات غذاهای ناسالم در رسانه های اجتماعی به راحتی توسط آنها وسوسه می شوید، باید جستجو در میان این نوع تبلیغات را متوقف کنید و یا می توانید این کار را با محدود کردن استفاده از رسانه های اجتماعی انجام دهید.

2. پروتئین بیشتری مصرف کنید

غذاهایی را انتخاب کنید که حاوی پروتئین بیشتری هستند. این روش می تواند اشتهای شما را برای خوردن میان وعده ها کاهش دهد زیرا برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنید؛ بنابراین، شما به طور غیر مستقیم از مصرف غذاهای ناسالم و فست فود خودداری خواهید کرد.

3. غذا خوردن آگاهانه را تمرین کنید

سعی کنید غذا خوردن آگاهانه را تمرین کنید تا از وسوسه خوردن غذاهای ناسالم جلوگیری کنید. از خواسته ها یا نیازهای غذایی واقعی خود کاملاً آگاه باشید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه بخورید، خوب فکر کنید. خوردن آگاهانه همچنین می تواند شما را از خرید بی رویه غذا باز دارد. برای اطلاع بیشتر در این مورد می توانید راجع به تغذیه شهودی بیشتر تحقیق کنید.

خب، اینها 3 راه ساده هستند که می توانید برای جلوگیری از خوردن غذاهای ناسالم انجام دهید. خوردن هر چند وقت یکبار اشکالی ندارد، به شرطی که شما را معتاد نکند، پس زیاده روی نکنید!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد