اونس طلا2299.6
مظنه14,796,000
18 گرم3,415,600
ارزش سکه33,335,388
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

چگونه می توانیم نام اینترنت وایرلس را مخفی کنیم؟

در این آموزش قصد داریم ترفندی را به شما آموزش دهیم تا شما اسم وایرلس خودتان یا همان SSID را مخفی کنید!

در این آموزش قصد داریم ترفندی را به شما آموزش دهیم تا شما اسم وایرلس خودتان یا همان SSID را مخفی کنید و اگر اسم وایرلس را کسی جستجو کند آن را نبیند در صورتی که خودتان به اینترنت وایرلس دسترسی دارید و اگر بخواهید می توانید افرادی را که خودتان بخواهید وصل کنید ، ابتدا یکسری مفاهیم را برای شما توضیح می دهیم و بعد ترفند ذکر شده در بالا را به شما آموزش می دهیم .

نام شبکه وای فای یا SSID چیست ؟

SSID مخفف عبارت Service Set Identifier هست به معنی شناسه سرویس دستگاه یا به زبان خودمان همان نام شبکه وای فای است . وقتی تنظیمات مودم را انجام می دهید یک قسمتی است که باید تنظیمات شبکه وای فای تان را هم تنظیم کنید تا بتوانید با موبایل ، تبلت و لپ تاپ به مودم تان وصل شوید . SSID در واقع یک نام برای شناسایی مودم تان است تا دستگاه تان بتواند از طریق این نام ب آن وصل شود .

روش مخفی کردن نام وای فای در انواع مودم ها

مخفی کردن نام وای فای برای افرادی که با تنظیمات مودم آشنایی دارند کار آسانی است. برای ورود به صفحه تنظیمات مودم مرورگر تان را باز کنید ( ترجیحا فایرفاکس ) وبعد بروید به آدرس ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ و بعد نام کاربری و رمز عبور مودم تان را وارد کنید. معمولا نام کاربری و رمز عبور پیش فرض مودم ها admin هست ( هم نام و هم رمز ) . حالا بروید به قسمت تنظیمات وای فای یا WiFi settings یا Wireless settings .در خیلی از مودم ها مثل مودم های دی لینک می توانید گزینه Hide access point یا Hide SSID و یا Broadcast SSID را در همین صفحه تنظیمات وای فای ببینید و اگر نبود در قسمت Security زیر مجموعه WiFi settings می توانید پیدا کنید .همانطور که می دانید Hide یعنی مخفی کردن پس اگر نوشته بود Hide SSID یا Hide access point یعنی اینکه اگر این گزینه را تیک بزنید دیگر SSID یا همان نام وای فای نمایش داده نمیشود .اما Broadcast معنی بر عکس دارد ! Broadcast یعنی « انتشار » و جمله broadcast SSID یعنی نمایش SSID .

اتصال به شبکه وای فای با SSID مخفی شده

برای اتصال به شبکه های مخفی شده باید نام وای فای یا SSID و رمز رو به صورت دستی وارد کنید . اگر با ویندوز کار می کنید از قسمت اتصال وای فای Other networks یا Hidden networks را انتخاب کنید و بعد SSID و رمز رو به صورت دستی وارد کنید . و اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید در قسمت تنظیمات وای فای به انتهای صفحه تنظیمات بروید و روی گزینه Add a network کلیک کنید و از آنجا تنظیمات رابه صورت دستی انجام دهید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد