اونس طلا2414.89
مظنه14,486,000
18 گرم3,344,100
ارزش سکه32,636,958
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,800,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

چند نکته در مورد رفتار ما در محیط کار که باید بدانید

در اینجا 5 نکته برای برخورد با همکاری که به شما دستور می دهد، وجود دارد.

ممکن است برخی از شما همکاری داشته باشید که دائما کارهایش را به دیگران میسپارد. او در رده و موقعیتی مشابه شما قرار دارد اما مانند یک رئیس عمل می کند، خیلی آزار دهنده است، درست است؟

خب، برای برخورد با اینچنین افرادی، نکاتی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، بیایید به موارد زیر نگاهی بیندازیم!

1. لیستی از کارهای خود داشته باشید

اولین قدم برای برخورد با این مدل همکاران، تهیه و نوشتن فهرستی از کارهایی است که باید انجام دهید تا اگر سفارشی به شما داد، این فهرست را به او نشان دهید تا وی را متوجه کنید که مشغول هستید. به این ترتیب، شما مجبور نیستید چیز زیادی به او بگویید.

2. نمایش چهره مخالف

مواقعی پیش می آید که فرد متوجه نمی شود که اعمالش آزاردهنده است. به همین دلیل، می توانید چهره ای عبوس نشان دهید تا او متوجه شود که شما این عمل او را دوست ندارید.

اگر این شخص کمی حساسیت داشته باشد، نیازی به گفتن مستقیم ندارد و همین عکس العمل شما کافیست تا خودش را اصلاح کند و بی خیال دستور دادن به شما شود؛ چراکه بالاخره هرکسی وظایف خودش را دارد.

3. مستقیماً با او صحبت کنید

اگر همکارتان، از طریق حرکات و زبان بدنتان متوجه نمی شود که رفتارش خوب نیست، پس چه دوست داشته باشید چه نه، باید با او صادق باشید. به او بگویید که رفتار رئیس مابانه او باعث ناراحتیتان می شود. به او یادآوری کنید که شما و او در یک موقعیت قرار داشته و هر کدام شرح وظایف خود را دارید؟

4. ناراحت نباشید

گاهی اوقات از اینکه خواسته‌های این همکارتان را رد می‌کنید احساس ناراحتی می‌کنید، اما بهتر است از شر این احساس خلاص شوید، درغیر اینصورت احساسات واقعی و درست خود را پایمال کرده اید.

اگر رد شفاهی هنوز برای شما دشوار است، می توانید این کار را از طریق ایمیل یا پیام انجام دهید. حداقل او می فهمد که شما از آن دسته افرادی نیستید که بشود خودسرانه به او دستور داد

5. کمک کنید

حتی اگر از رفتار رئیس‌ عصبانی هستید، به این معنی نیست که واقعاً با او دشمنی دارید. اگر دیدید که او غرق کار شده است و شما وقت آزاد دارید، در کمک به او تردید نکنید

نگرش خوب شما این است که به همکارانتان سیگنال بدهید که تا حد امکان خودتان به او کمک خواهید کرد، اما این بدان معنا نیست که می توانند از شما سوء استفاده کنند. نکته این است که باید بدانید چه زمانی سرتان شلوغ است و در رد کردن آن تردید نکنید و زمانی هم وجود دارد که به او کمک خواهید کرد

امیدواریم این نکات بتواند به شما کمک کند تا با همکارانی که رفتار رئیس مابانه دارند، برخورد کنید. آیا شما نیز همکار این چنینی دارید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد