اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار سازمان حمایت درباره پیش فروش خودروهای وارداتی

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: مردم به وجاهت قانونی اطلاعیه های فروش خودرو در فضای مجازی توجه کنند.

به گزارش سایت طلا به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به اینکه اخیرا در فضای مجازی، شاهد انعکاس حجم بالای درج آگهی های فروش خودرو تحت روش های مختلف است بنابراین به منظور تنویر افکار عمومی و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی آتی و متضرر نشدن هموطنان در مراحل ثبت نام، خرید و تحویل خودرو موارد ذیل مورد تاکید است:

۱- متقاضیان خرید خودرو باید صرفا از طریق اطلاعیه های موجود در سایت های رسمی شرکت های تولید کننده و در چارچوب بخشنامه های رسمی صادره که شماره و تاریخ مجوز های اخذ شده در آن درج شده اقدام به ثبت نام کنند.
۲- هرگونه آگهی و اطلاعیه صادره در فضای مجازی که همزمان از طریق شرکت های اصلی اطلاع رسانی نشده باشد فاقد وجاهت قانونی است.
۳- تمامی شرکت های تولید کننده خودرو مکلف به اطلاع رسانی سریع و جامع بخشنامه های فروش از طریق سایت رسمی شرکت و با درج شماره و تاریخ مجوز اخذ شده از وزارت صمت هستند.
۴- تمامی روش های فروش با موعد تحویل بیش از یک ماه نیازمند اخذ مجوز است.
۵- برای آن دسته از خودروهایی که برای اولین بار مقرر است وارد چرخه عرضه در کشور شود قبل از اعلام شرایط فروش صرفا از طریق سایت رسمی شرکت ، دریافت هرگونه وجه از طریق شرکت اصلی و یا نمایندگی ها با عناوین فروش حواله ، دریافت وجه علی الحساب و ... ممنوع است.
۶- با توجه به ممنوعیت واردات خودرو به کشور صدور هرگونه اطلاعیه پیش فروش خودروهای وارداتی در فضای مجازی فاقد وجاهت است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد