اونس طلا2334.8
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

اگر می خواهید لاغر شوید نوشیدنی ها را از غذا بیشتر جدی بگیرید

به طور معمول همه افراد هنگامی که قصد می کنند تا وزن خود را کاهش دهند تنها به غذایی که می خورند توجه کرده و به نوشیدنی ها توجهی ندارند در حالی که نزدیک به یک چهارم کالری مصرفی در روز از طریق نوشیدنی ها حاصل می شود.

به گزارش سایت طلا، نوشیدنی ها تاثیر بسیاری بر روی کاهش و یا افزایش وزن دارند. به خصوص که آنها در شما احساس سیری ایجاد نکرده و به راحتی باعث می شوند تا کالری بسیار بیشتری را مصرف کنید.

در ادامه ما به شما چهار عادت درباره نوشیدنی ها را خواهیم گفت که با اصلاح آنها می توانید چند قدم اضافه به سمت کاهش وزن و لاغر شدن خود بردارید.

1. مصرف اسموتی های شیرین به عنوان یک وعده غذایی: بسیاری از افراد اسموتی را به عنوان یک وعده غذایی در نظر می گیرند. این کار اشکالی ندارد به شرطی که اسموتی تهیه شده عاری از قند بوده و حاوی حداقل 20 گرم پروتئین و 5 گرم فیبر باشد.

اسموتی

2. مصرف نوشابه های رژیمی: این نوع از نوشابه ها با وجود اینکه قند ندارند می توانند با ایجاد تاثیر منفی بر روی دستگاه گوارش باعث افزایش وزن شوند. علاوه بر این، باعث می شوند تا تمایل شما برای خوردن غذای بیشتر افزایش یابد.

3. عدم مصرف آب و مایعات کافی: نوشیدن کافی مایعات می تواند باعث کاهش اشتها شده و در نتیجه جلوی چاقی را بگیرد. همچنین مصرف بیشتر آب و دیگر مایعات بدون کالری می تواند مصرف نوشیدنی ها پرکالری مانند نوشابه ها و آبمیوه ها را کاهش دهد.

4. خودداری از نوشیدن چای سبز: در حالی که نوشیدن همه انواع چای ها و مایعات بدون قند می تواند برای کاهش وزن مفید باشد، چای سبز به دلیل خواص منحصر به فرد خود می تواند به شما کمک کند که با سرعت بیشتری وزن خود را کاهش دهید.

چای سبز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد