اونس طلا2297.18
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با این عادت ها می توانید اعتماد بنفس خود را از نو بسازید

اعتماد به نفستان را از دست داده اید؟ با این چهار استراتژی آن را به دست آورید!

با افزایش سن، زمانی که بدن شما تغییر می کند و یا از طریق اتفاقاتی زندگی شما دستخوش تغییرات می شود، مانند بازنشستگی، مشکلات سلامتی و از دست دادن عزیزان، ممکن است اعتماد بنفس خود را از دست بدهید.

فرد سیلورستون، مشاور سلامت روان و موسس برنامه SAGE در بیمارستان مک‌ لین وابسته به هاروارد، می‌ گوید : با این حال بسیاری از مردان تأثیری را که عدم اعتماد به نفس می ‌تواند بر زندگی‌شان داشته باشد، نمی‌دانند .این موضوع می تواند مردان را گوشه گیرتر، کم تحرک و باعث ترس آنها در مورد رویدادهای روزمره مانند رانندگییا فعالیت های دیگر کند. آنها به این باور می رسند که نمی توانند مثل گذشته زندگی کنند.

محققان می گویند دلیل اصلی این مشکل این است که که میانسالی معمولا زمانی است که افراد بالاترین موقعیت های قدرت شغلی رادارند. آن‌ها کار می‌کنند ، درگیر روابطشان هستند و بیشتر به امتحان کردن کارهای جدید فکر می کنند. در مقابل، افراد مسن اغلب با ورود به مراحل بعدی زندگی، این نقش ها را از دست می دهند. بهترین راه برای به دست آوردن اعتماد به نفس دوباره این است که توانایی های خود را به خود یادآوری کنید ، موانعی را که مانع از احساس اعتماد به نفس شما می شوند، برطرف کنید و آن موانع را دور بزنید.

سیلورستون می گوید: اگر نمی توانید هر کاری که قبلا انجام می دادید را دوباره با همان شدت و سرعت انجام بدید احساس بدی نداشته باشید. هدف تمرکز بر کاری است که اکنون می توانید انجام دهید و از آنجا شروع کنید. این کار به شما کمک می کند به مرور پیشرفت کنید. یادتان باشد که تنها مانع انسان ذهن آن هاست.

بهترین روزهای شما در راه است با چهاراستراتژی که در ادامه به شما می گوییم به این موضوع پی خواهید برد.

خوب نگاه کنید

وقتی خوب به نظر می رسید، احساس خوبی دارید، پس به ظاهرتان برسید. رعایت نکات بهداشتی را اولویتتان قرار دهید و هر روز صبح طوری لباس بپوشید که انگار قرار است سر کار بروید. سیلورستون می گوید : وقتی برای بهبود ظاهرتان تلاش می کنید، متوجه می شوید که نظر شما نسبت به خودتان مثبت تر می شود.

مهارت های جدید یاد بگیرید

فعالیت‌هایی مانند یادگیری نقاشی یا نواختن ساز، مطالعه یک زبان خارجی، یا شرکت در کلاس‌های رقص یا کلاس‌های نویسندگی، کمک می ‌کنند تا به میل طبیعی برای یادگیری و تسلط بر یک مهارت جدید دست پیدا کنید. سیلورستون می‌ گوید: دوباره مبتدی بودن سخت است، اما نشان می‌دهد که هنوز هم می‌ توانید کارهای جدید انجام دهید و از آنها لذت ببرید. این کار همچنین به شما یادآوری می کند که اشتباه کردن اشکالی ندارد، بنابراین می توانید پیشرفت کنید و رشد کنید که به ایجاد اعتماد به نفس کمک می کند.

از لحاظ فیزیکی خودتان را به چالش بکشید

یک فعالیت جسمی را پیدا کنید که بتوانید به طور واقع بینانه آن را هر روز یا سه روز در هفته انجام دهید، یک برنامه برای انجام آن بچینید سپس برای رسیدن به آن هدف تلاش کنید. به عنوان مثال، سعی کنید روزانه 2 الی 3 کیلومتر پیاده روی کنید و آن را به صورت منظم انجام دهید. سیلورستون می گوید: هر شکلی از ورزش، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، برای سلامت جسمی و روانی مفید است. ورزش منظم همچنین به شما کمک می کند تا اعتماد بنفستان بالا برود.

کمک بگیرید

گروه درمانی یا مشاوره فردی می تواند به شما کمک کند تا از موانعی که بر اعتماد به نفستان تأثیر می گذارد، عبور کنید. سیلورستون می گوید: هیچوقت از جست و جوی مشاور خجالت نکشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد