اونس طلا2337.71
مظنه15,121,000
18 گرم3,490,600
ارزش سکه34,067,613
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

هشدار درباره چرخش سه میلیون بمب اُمیکرونی در تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: در مجموع ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در استان تهران دُز اول واکسن را دریافت کرده اند که با در نظر گرفتن جمعیت ۱۴ میلیونی تهران بیش از ۳ میلیون نفر هنوز واکسینه نشده اند.

دکتر علیرضا زالی موج ششم کرونا و ابتلای برخی افراد جامعه به اُمیکرون را علت اُفت مراجعه افراد برای تزریق واکسن کرونا دانست و گفت: در شرایط کنونی که شاهد فروکش موج کرونا هستیم انتظار می‌رود هموطنان برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: مجموع واکسن کرونا تزریق شده در تهران تا کنون به ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر رسیده است.

دکتر زالی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از تهرانی‌ها واکسینه شــده اند گفت: پیش بینی می‌شــود تا نوروز ۱۴۰۱، نزدیک به ۹۴ درصــد از جمعیت تهــران دوز اول واکسن، بیش از ۸۰ درصد دوز دوم و ۶۰ درصد افراد دارای شرایط هم دوز ســوم را تزریق کنند.

وی با اعلام اینکه در زمره گروه سنی ۵ و ۱۲ ساله در روز‌های اخیر شاهد یک استقبال نسبی بوده ایم افزود:در حوزه دانش آموزی هم آمار تهران در روز‌های اخیر آمار رو به رشدی است.

دکتر زالی تصریح کرد: در حوزه دانش آموزان بین ۱۲ تا ۱۸ سال دُز اول واکسیناسیون عمومی به ۹۴ درصد رسیده و در دُز دوم حدود ۸۸ درصد است که همچنان در حال انجام است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران ادامه داد: در حوزه کارمندان دولت و کارمندان دستگاه اجرایی در استان تهران هم تقریبا ۹۶ درصد واکسیناسیون خوشبختانه انجام شده.

وی با بیان اینکه خطر کرونا کماکان پابرجاست و فروکش کردن موج ششم کرونا به معنای پایان کرونا نیست افزود: رسانه‌ها باید در ترقیب افراد برای تزریق دوز سوم همکاری کنند.

دکتر زالی با اشاره به اینکه تا انتهای سال همه مراکز واکسیناسیون فعال است افزود: برای ایام نوروز هم درحال برنامه ریزی هستیم تا مراکز اصلی واکسیناسیون فعال باشند و فرایند واکسیناسیون منقطع نشود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد