اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش تعداد مظنه‌های قابل رؤیت در معاملات بورسی از فردا

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار تهران گفت: مظنه قیمت‌های قابل مشاهده در معاملات به ۲۰ خط افزایش می‌یابد.

به گزارش سایت طلا،محسن خدابخش در ارتباط زنده تلفنی با بخش خبری ۲۱ شبکه اول سیما افزود: به منظور افزایش شفافیت و با توجه به این که ضریب نفوذ معاملات آنلاین افزایش یافته، هیأت مدیره جدید سازمان بورس اوراق بهادار مصوب کرده است از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ مظنه‌های قابل رؤیت برای مشتریان به ۲۰ مظنه افزایش یابد.

او ادامه داد: در بازار‌هایی همچون فارکس، این مظنه‌ها در عمق بیشتری نمایش داده می‌شود، ولی در دیگر بازار‌ها معمولاً این مظنه‌ها با دریافت هزینه‌ای از مشتریان در اختیار قرار داده می‌شود.

خدابخش تصریح کرد: افزایش تعداد مظنه‌های قابل دیدن برای معامله گران در ارزش و قیمت سهام شرکت‌ها بی تأثیر است، ولی می‌تواند در ثبت قیمت‌های پیشنهادی فروش یا خرید معامله گران مؤثر باشد و کارگزاران باید با افزایش دقت و نظارت، مراقب باشند تا قیمتی جهت ترغیب خریداران و فروشندگان ثبت نشود.

او در خصوص پرداخت نشدن سود سهام عدالت چند شرکت به ارزش چهار هزار میلیارد تومان هم گفت: تا این لحظه یکی از این چند شرکت سودش را پرداخت کرده و سه شرکت دیگر از این تعداد هم نیمی از سود خود را پرداخت کرده اند و فقط سه شرکت مخابرات ایران، گروه مپنا و سیمان دشتستان تا این لحظه سود سهام عدالت را واریز نکرده اند.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران گفت: این اقدام به هیچ عنوان قابل قبول نیست و برخورد قانونی خواهد شد.

او از واریز سود سهام به دارندگان سبد‌های سهام عدالت تا پایان هفته جاری خبر داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد