اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهبود ارسال پیام‌ های صوتی در به روز رسانی جدید واتساپ

واتساپ به زودی به کاربران اندروید اجازه مکث و از سرگیری ضبط پیام‌های صوتی را می‌دهد.

به گزارش سایت طلا، واتساپ به زودی به کاربران اندروید اجازه مکث و از سرگیری ضبط پیام‌های صوتی را می‌دهد.

واتساپ در حال اضافه کردن ویژگی جدیدی به این برنامه است که ضبط و ارسال پیام‌های صوتی را بسیار آسان‌تر می‌کند. یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های ارائه شده توسط واتساپ، ارسال پیام صوتی است.

طبق گزارش‌ها، واتساپ اکنون در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد ضبط پیام صوتی را متوقف کرده و از سر بگیرند. این ویژگی برای کاربران مفید خواهد بود، زیرا در صورت بروز وقفه فوری در نیمه راه، مانند بوق زدن ماشین یا گریه یک نوزاد، نیازی به حذف کامل صدای ضبط شده نخواهد بود. گزارش جدیدی توسط WABetaInfo نشان می‌دهد که واتساپ نسخه بتا ۲.۲۲.۶.۷ برای اندروید، یک دکمه مکث را روی نوار ضبط صدا در برنامه اضافه کرده است.

اجرای فعلی پیام‌های صوتی واتساپ به شما این امکان را می‌دهد که ضبط را شروع کرده و قبل از ارسال آن را متوقف کنید. کاربران حتی می‌توانند دکمه ضبط را قفل کنند و پیام‌های طولانی تری را بدون استفاده از یک دست برای نگه داشتن دکمه ضبط کنند. این ویژگی در حال حاضر در مرحله بتا است، بنابراین کمی زمان بیشتری برای اجرای این قابلیت برای عموم نیاز است. این ویژگی مدتی است که برای iOS (زمانی که ضبط را در جای خود قفل می‌کنید) و کاربران دسکتاپ در دسترس است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد