اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا همچنان به صعود خود ادامه می دهد + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا طی هفته گذشته توانست روند صعودی خود را حفظ کرده و به سطوح بالا تری دست پیدا کند. حال بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که طلا طی روز های آینده همچنان صعودی خواهد بود.

به گزارش سایت طلا، تشدید تنش ها میان روسیه و اوکراین و ادامه جنگ میان این دو کشور همچنان در حال حمایت از قیمت طلا بوده و آن را به اوج چند ماه اخیر رسانده است.

در روز جمعه داده های مربوط به مشاعل ایالات متحده منتشر شد که در بخش شغل های ایجاد شده رشد خوبی را نشان می داد اما بخش دستمزد پایین تر از پیش بینی ها بوده و همین موضوع باعث شد که کمترل بازار طلا همچنان در دست روند صعودی باقی بماند.

به علاوه کارشناسان بر این باورند که شرایط جاکم بر بازار به گونه ای است که سرمایه گذاران در حال حاضر توجه چندانی به مسائل دیگر نداشته و تنها به جنگ روسیه و اوکراین توجه می کنند.

معامله گران در شرایط فعلی ترجیح می دهند سرمایه خود را در بازار های امنی مانند طلا و دلار قرار دهند تا از بین رفتن سرمایه خود جلوگیری کنند.

طلا

تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که در وهله اول فلز زرد به دنبال صعود بالاتر از بالاترین سطح سال گذشته در عدد 1961 دلار است. عبور از این سطح می تواند قیمت طلا را برای آزمایش مجدد 1975 دلاری آماده کند که طی هفته های گذشته لمس شده بود.

در صورتی که روند صعودی ادامه پیدا کرده و طلا بالاتر از 1975 دلار تثبیت شود، سطح کلیدی و روانشناختی 2000 دلاری پیش روی طلا قرار خواهد داشت که آخرین بار در سال 2020 لمس شده بود.

از طرف دیگر، در صورتی که طلا بالاتر از 1961 دلار تثبیت نشود، اولین حمایت آن در 1950 دلار قرار داشته و افت بیشتر نیز می تواند آن را به 1944 دلار برساند. سقوط بیشتر در بازار طلا قیمت آن را به حمایت بعدی در عدد 1933 دلار خواهد رساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد