اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ضرب الاجل رئیس جمهور برای ترخیص خودروهای انبار شده اقدامی مهم بود

عضو هیات رییسه مجلس گفت: ضرب الاجل رئیس جمهور برای ترخیص خودروهای انبار شده اقدامی مهم بود.

به گزارش سایت طلا، عضو هیات رییسه مجلس گفت: ضرب الاجل رئیس جمهور برای ترخیص خودروهای انبار شده اقدامی مهم بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی اشاره به بازدید سرزده آقای رئیس جمهور از شرکت ایران خودرو گفت: دستوراتی که از سوی رئیس جمهور صادر شد، نشان دهنده این مهم بود که این بازدید با برنامه کاری و مطالعاتی مدون و دقیق انجام شده بود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس افزود: رئیس جمهور در این بازدید به بیان مسائل کلی نپرداخت بلکه به جای این کار به صورت موردی مشکلات را مطرح کرد و برای حل مشکلات دستوراتی را صادر کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به انتقاد رئیس جمهور از وجود انحصار در تولید خودرو اظهار داشت: تا زمانی که این انحصار وجود داشته باشد و فضا رقابتی نشود مشکل صنعت خودرو حل نخواهد شد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همانطور که رئیس‌جمهور تاکید کرد باید کیفیت تولیدات ایران در حوزه خودرو افزایش یابد، با توجه به وجود نیروهای متخصص و کارآمد امکان افزایش کیفیت و کمیت خودرو در کشور وجود دارد.می‌توانیم خودروی با کیفیت آن هم با تکیه بر توان داخلی تولید کنیم.

وی افزود: علاوه بر این باید در کنار تولید خودروی با کیفیت میزان تولیدات داخلی را به صورت کمی نیز افزایش دهیم تا بتوانیم نیاز بازار و مردم را تامین کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت: در کنار تولید خودروی با کیفیت و همینطور با تعداد بالا باید خودروهای انبار شده نیز هر چه سریعتر به بازار عرضه شوند که آقای رئیس جمهور در جریان بازدید خود از شرکت ایران خودرو به درستی به این نکات اشاره داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد