اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 نکته کاربردی که باید درباره خوابیدن بدانید

با توجه به اینکه ما یک سوم زندگی خود را صرف انجام آن می کنیم، خواب مطمئناً مرموز است.

با توجه به اینکه ما یک سوم زندگی خود را صرف انجام آن می کنیم، خواب مطمئناً مرموز است. ما بیشتر اوقاتی را که صرف خوابیدن می‌کنیم به خاطر نمی‌آوریم ، و بخش زیادی از زندگی خود را در بیداری صرف انتقال اطلاعات نادرست درباره آن می‌کنیم.

در این مقاله نکته های مهم و بسیار کاربردی را درباره خوابیدن جمع آوری کردیم در ادامه همراه ما باشید!

یک

این یکی از آن دروغ هایی است که افراد کم خواب دوست دارند به خودشان بگویند. بیشتر بزرگسالان بین هفت تا نه ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارند البته با کمی تفاوت.تعداد بسیار اندکی می توانند 5 ساعت فقط بخوابند و قاعدتا این افراد باید نادر باشند و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد آن ها می‌توانند به خواب کمتری نیاز داشته باشند. افرادی که می گویند به طور معمول کمتر از دستورالعمل ها می خوابند و مشکلی ندارند، معمولا دروغ می گویند و اشتباه می کنند و به سادگی دچار کمبود خواب می شوند.

دو

قرار دادن چشمانتان در معرض نور درست قبل از خوابیدن ممکن است قسمتی از مغزتان را که به شما کمک می کند بفهمید شب است را دچار مشکل کند، بنابراین یک توصیه ما برای خواب بهتر این است که صفحه نمایش گوشی یا لپ تاپ را کنار بگذارید. نور آبی که این وسایل دارند باعث مختل شدن روند خواب شما می شوند.

سه

شاید متوجه شده باشید که خوابیدن بعد از تمرین عصر سخت‌تر است. اما این لزوماً به خاطر تمرین عصر نیست. به هر حال، ورزش باعث بهبود کیفیت خواب شما می شود. در ضمن غذایی که بعد تمرین هم میخورید بسیار موثر است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد