اونس طلا2341.84
مظنه14,511,000
18 گرم3,349,800
ارزش سکه32,693,283
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,700,000

با این ترفند، لکه ی ماژیک را پاک کنید

با استفاده از این روش کاربردی می توانید لکه ماژیک را از روی هر سطحی پاک کنید.

اثر ماژیک

وای نه! آیا میز شما تصادفی و یا توسط فرزند خردسالتان ماژیکی شده است؟ آیا مبل خود را ماژیکی کرده اید؟

نترسید، زیرا علیرغم نام آن، چند روش وجود دارد که می توانید برای از بین بردن لکه های ماژیک استفاده کنید. ما فهرست کوچکی از نحوه پاک کردن اثر ماژیک از انواع مختلف سطوح را گردآوری کرده ایم.

سطوح صاف مثل میز

نگران نباشید، تمیز کردن میز ماژیکی نسبتاً آسان است. می توانید از الکل خالص برای این کار استفاده کنید. یک پارچه کهنه را با الکل آغشته کنید و از آن برای پاک کردن علامت ماژیک استفاده کنید. هیچ الکلی در اطراف ندارید؟ مقداری خمیر دندان مخلوط با جوش شیرین نیز برای پاک کردن لکه موثر است. همچنین شما می‌توانید از استون هم استفاده کنید، اما این کار می‌تواند به سطوح چوبی شما آسیب برساند؛ پس بهتر است آن را در یک نقطه نامحسوس تست کنید تا مطمئن شوید که هیچ آسیبی ندارد.

پارچه

آیا رد ماژیک در فرش، لباس یا مبل خود دارید؟ از اسپری روان کننده ، WD-40که قیمت مناسبی نیز دارد استفاده کنید! مایع را روی لکه اسپری کنید و بگذارید بماند و کمی خیس بخوردغ سپس آن را با یک پارچه تمیز مالش دهید. همیشه ابتدا WD-40 را در قسمتی ناپیدا امتحان کنید تا مطمئن شوید که به پارچه آسیبی نمی رساند.

تخته وایت برد

آیا اشتباها از ماژیک غیر وایت برد روی تخته خود استفاده کردید؟ می توانید با ماژیک وایت برد روی آن بکشید و سپس آن را پاک کنید؛ لکه از بین خواهد رفت! مقداری اسپری مو، دئودورانت یا استون نیز معجزه می کند.

لباس سفید

اگر لباس‌ سفیدتان ماژیکی شده است، احتمالاً کاری برای انجام دادن باقی نمانده است. سفید کننده را در آب رقیق کنید و قسمت لک شده لباس خود را در مخلوط فرو کنید، باید ببینید که لکه از بین می رود. همچنین می توانید کل لباس را در سفید کننده رقیق شده خیس کنید و سپس آن را در ماشین بیاندازید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد