اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک نماد را انتخاب کنید و پیامی را دریافت کنید که به شما کمک کند

تست شخصیت شناسی: یکی از شش نماد تصویر بالا را انتخاب کنید تا پیام مورد نظرتان را بتوانید از کائنات دریافت کنید.

شماره یک

بدانید که شما تنها نیستید. حتی اگر کسی در اطراف شما نیست که به شما بگوید که در کنار شماست و دوستتان دارد، بازهم همین است. بدانید که تمام کائنات در کنار شماست. اگر احساس تنهایی می کنید یا دچار سوء تفاهم می شوید به ناامیدی نیازی ندارید عشق بدهید تا به شما برگردد. سعی کنید شاد باشید تا انرژی های مثبت به سمت شما برگردد به این ترتیب به ندرت ناامید می شوید.

شماره دو

زندگی می تواند مثبت و منفی ، روشن و تاریک ، شاد و غمگین باشد. همانطور که یاد می گیرید از هر تجربه درس بگیرید به تدریج زندگی شما غنی تر می شود..علاوه بر این ارتباط داشتن و معاشرت با دیگران برای پیشرفت شخصی شما بسیار مهم است. زمان آن فرا رسیده است که فعالانه روی بهبود عاطفی خود کار کنید و این شما را به مسیر آزادی و خودشناسی خواهد برد.

شماره سه

شما یک شخصیت بسیار قوی دارید فقط باید آن را باور کنید تا بتوانید همیشه رو به جلو حرکت کنید. نگران چیزهای غیرضروری و حرف های بی ارزش دیگران نباشید شما هرکاری بخواهید انجام دهید همیشه افرادی هستند که بخواهند مانع شوند. بها دادن به چیزهای بی ارزش می تواند انرژی شما را بگیرد و خلاقیت شما را ازبین ببرد هرکاری انجام می دهید بدانید کائنات اینجاست تا از شما حمایت کند.

شماره چهار

وقت آن رسیده است که به حرف قلب خود گوش کنید و به این ترتیب روحیه شما قوی تر می شود و احساس نزدیکی به دنیای اطراف خود خواهید کرد. شهودتان را نادیده نگیرید. همه چیزهایی که در اطراف ما هستند به انرژی متصل هستند پس سعی کنید سطح انرژی تان را بالا نگه دارید. نشانه ها در اطراف شما هستند، فقط آنها را درک کنید. به یاد داشته باشید که اگر به قلب و ندای درونی تان گوش ندهید، همیشه در مسیر اشتباه قرار خواهید گرفت.

شماره پنج

باید از فکر کردن به چیزهایی که انرژی شما را هدر می دهد و شما را از خوابیدن باز می دارد، دست بردارید. روی کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید و آنچه شما را راضی می کند تمرکز کنید. رسیدن به تعادل برای شما مهم است. بنابراین احساس از هم پاشیدگی مسئولیت از هر طرف می تواند روی شما تاثیر منفی بگذارد. اگر به کمک کسی نیاز دارید، در پرسیدن دریغ نکنید. شما هیچوقت نمیدونید ممکنه چه اتفاقی بیفته.

شماره شش

وقت آن است که روی پیشرفت خود کار کنید و برای زندگی خودتان تلاش کنید.شما قدرت انجام آنچه را که می خواهید دارید، فقط تلاش کنید و به این فکر کنید که آیا می خواهید احساس عشق ، ثروت یا موفقیت کنید. وقتی واقعاً چیزی را احساس می کنید، آن چیز متعلق به شما خواهد بود زیرا پیامی را به فضا ارسال می کند. اگر به اندازه کافی در نیت خود پافشاری کنید ، آنها به نوعی خود را نشان می دهند. فقط تسلیم نشوید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد