اونس طلا2301.27
مظنه14,796,000
18 گرم3,415,600
ارزش سکه33,335,388
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

ورود یک بازیگر ناشناس و جذاب به بازار موبایل

طبق آخرین گزارش، شرکت Nothing در ماه جاری میلادی، اولین گوشی هوشمند خود را روانه بازار خواهد

شرکت Nothing اعلام کرده که قصد دارد در ماه مارس از یک محصول جدید رونمایی کند. تحلیلگران پیش بینی کرده اند که این محصول جدید، در حقیقت اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود.

به گزارش فرارو، سال گذشته میلادی، آقای کارل پی، یکی از بنیانگذاران شرکت OnePlus، سرمایه‌گذاری جدید خود را با نام Nothing راه‌اندازی کرد و سپس اولین محصول خود را عرضه نمود. این محصول یک هدفون بی‌سیم به نام Nothing Ear بود. این هدفون در حقیقت به عنوان یک محصول مقرون‌به‌صرفه روانه بازار شد.

اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک محصول جدید است و بر اساس آخرین تیزر از حساب کاربری رسمی رسانه‌های اجتماعی این برند، به نظر می‌رسد که محصول جدید تا پایان ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد.

تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد محصولی که شرکت Nothing قصد عرضه آن را دارد موجود نیست، اما قبلاً فاش شده بود که این برند در حال کار بر روی پنج محصول جدید است. این محصولات طیف وسیع و متنوعی از پاوربانک و هدفون بی‌سیم گرفته تا گوشی هوشمند را شامل می‌شود.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که پاوربانک آینده این شرکت احتمالا Nothing Power (1) نامیده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که اولین گوشی هوشمند این برند با نام Nothing Phone (1) عرضه شود. طبق گزارش‌ها قرار است هر دوی این محصولات تا پایان سال جاری میلادی عرضه شوند.

به جز این مطالب، چند هفته پیش، پستی در توییتر از کارل پی منتشر شد که نشان می‌داد این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید مجهز به پردازنده‌ای از شرکت معتبر کوالکام و از سری اسنپدراگون است. سیستم عامل این گوشی نیز، سیستم عامل اندروید خواهد بود.

این شرکت همچنین عکسی را در توییتر به اشتراک گذاشته است که یک قاب شفاف از محصولی که به نظر می‌رسد یک گوشی هوشمند است را نشان می‌دهد، اما هنوز نمی‌توان مطمئن بود. با توجه به تیزر‌ها و به مانند آنچه که در مورد هدفون Nothing Ear (1) دیدیم، این احتمال وجود دارد که محصول بعدی این برند نیز بدنه شفافی داشته باشد.

همچنین این احتمال وجود دارد که این شرکت بتواند محصولی را در ماه مارس معرفی کند، اما عرضه واقعی ممکن است چند هفته یا حتی چند ماه دیگر باشد. در حال حاضر، هیچ ویژگی مشخصی در مورد آنچه این شرکت قصد دارد انجام دهد وجود ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد