اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این غذا بدترین غذا برای قلب شماست پس آن را نخورید

همه ما قلب سالم را نشانه سلامتی می دانیم. رژیم غذایی ما تاثیر بسیار زیادی بر روی قلب داشته و از این رو لازم است تا به غذا هایی که می خوریم توجه زیادی داشته باشیم.

به گزارش سایت طلا، راه های زیادی برای مراقبت از قلب وجود دارد. فعالیت بدنی، کاهش استرس و پرهیز از سیگار همه ابزار های مفیدی برای حفظ سلامت قلب هستند.

اما با این حال در میان تمام ابزار هایی که می توانید برای بهبود سلامت قلب خود استفاده کنید، داشتن یک رژیم غذایی سالم یکی از موثر ترین آنهاست.

داشتن یک رژیم غذایی سالم تنها به معنای خوردن غذا های سالم و مفید برای قلب نیست بلکه به این معنا است که باید از خوردن غذا های ناسالم با محتوای قند و چربی بالا پرهیز کنید.

به گفته متخصصین سلامتی یکی از بدترین غذا ها برای قلب هات داگ است. هات داگ حاوی سدیم، چربی اشباع و همچنین نیترات سدیم بالا است که برای قلب بسیار مضر می باشد.

هات داگ

مردم به شکل عمده درباره مصرف گوشت قرمز برای سلامت قلب خود نگران هستند اما در واقع آنچیزی که بدترین تاثیر را بر روی سلامت قلب دارد گوشت های فرآوری شده مانند ژامبون و هات داگ می باشد.

تحقیقات نشان داده است که میزان بالای سدیم موجود در گوشت های فرآوری شده در برابر گوشت طبیعی مهم ترین عاملی است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

گوشت قرمز

تحقیقات نشان داده است که مصرف منظم گوشت فرآوری شده خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را تا 18 درصد افزایش می‌دهد، در حالی که گوشت قرمز فرآوری نشده تنها 9 درصد آن را افزایش می‌دهد.

به یاد داشته باشید که برای داشتن قلبی سالم یک رژیم غذایی سرشار از سبزیجات، میوه ها، اسید های چرب مفید امگا 3 به همراه ورزش و دوری از عادت های منفی مانند سیگار کشیدن می تواند بسیار کمک کننده باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد