اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با خوردن این مکمل از درد مفاصل دوری کنید

درد مفاصل یکی از شایع ترین مشکلات در میان همه افراد است که می تواند بر روی تک تک کار ها و فعالیت های روزمره در زندگی تاثیر گذاشته و حتی باعث مختل شدن آنها شود.

به گزارش سایت طلا، درد مفاصل می تواند کارها و فعالیت های ساده روزانه مانند پیاده روی یا حمل مواد غذایی را ناراحت کننده یا کاملاً غیرممکن کند.

درد مفاصل می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله عدم تحرک، آرتروز، آسیب های قبلی، مشکلات وضعیت بدن یا حتی ساییدگی و پارگی ناشی از افزایش سن باشد.

در حالی که هیچ درمان شناخته شده ای برای این نوع درد وجود ندارد، اقدامات زیادی وجود دارد که شما می توانید به انجام آنها این درد را کنترل کرده و یا از بروز آن پیشگیری کنید.

درد مفاصل

یکی از مواردی که می تواند بر روی درد مفاصل تاثیر گذار باشد، رژیم غذایی شما است. انتخاب غذاهایی که سلامت استخوان‌ ها را تقویت می‌ کنند، با التهاب مبارزه می‌کنند و بافت همبند را تقویت می‌کنند، می‌توانند درد مفاصل را کاهش داده و تحرک را افزایش دهند.

درد مفاصل در اثر التهاب ایجاد می شود. در صورتی که رژیم غذایی شما دارای غذاهایی است که باعث التهاب می شوند مانند قند، الکل یا غذاهای فرآوری شده، می تواند درد مفاصل را بدتر کند.

امگا 3

به گفته متخصصین سلامتی، مکمل امگا 3 یکی از بهترین گزینه ها برای کنترل و پیشگیری از درد مفاصل است چراکه باعث کاهش التهاب شده و همچنین مفاصل خشک و دردناک ناشی از آرتروز یا استفاده بیش از حد را روان می کند.

شما می توانید امگا 3 را از طریق خوردن غذا هایی مانند ماهی های چرب، گردو و یا آووکادو به دست بیاورید اما اگر به صورت منظم این غذا ها را مصرف نمی کنید مکمل ها یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد