اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 وسیله آشپزخانه که به اشتباه نگهداری می کردیم

نگهداری از ظروف خود را به این طریق به درستی انجام دهید تا بسیار بیشتر دوام بیاورند!

وسایل آشپزخانه

چیدمان همه وسایل در آشپزخانه آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست؛ علاوه بر نگهداری لوازم آشپزخانه در کاربردی ترین مکان، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که می خواهید وسایل آشپزخانه شما تا حد ممکن دوام نیز داشته باشند.

چهار وسیله آشپزخانه وجود دارد که تقریباً همه آنها را، به اشتباه نگهداری می کنند! خوشبختانه، از این پس، پس از خواندن این مطلب، طریقه نگهداری از آنها را یاد خواهید گرفت و به این ترتیب، وسایل شما برای مدت طولانی تری زیبا و کاربردی می مانند!

قابلمه و تابه

بسیاری از مردم قابلمه ها و ماهیتابه های خود را روی هم در کابینت آشپزخانه خود چیده اند. البته، این کارآمدترین راه برای نگهداری آنها است، به خصوص اگر فضای ذخیره سازی زیادی در آشپزخانه خود ندارید. اما بسیاری از مردم فراموش می کنند که با قرار دادن یک قابلمه روی دیگری، به لایه نیکل داخل قابلمه زیرین آسیب می زنید. لایه آسیب دیده داخل قابلمه یا ماهیتابه باعث می شود غذا سریعتر بسوزد و همچنین باعث می شود دیگر قابلمه به طور یکنواخت گرم نشود. راه حل؟ یک حوله یا پارچه نخی بین قابلمه های مختلف قرار دهید یا از محافظ تابه استفاده کنید. به این ترتیب قابلمه ها و تابه های شما بسیار بیشتر دوام می آورند.

ماشین ظرفشویی

آیا ماشین ظرفشویی خود را کارآمد بارگیری می کنید؟ اگر اینکار را نکنید می‌توانید از این طریق به وسایل آشپزخانه خود آسیب بزنید، به علاوه، ظروف نیز کمتر تمیز خواهند شد. بنابراین، راه درست برای انجام آن چیست؟ قبل از هر چیز باید وسایل پلاستیکی را در قفسه بالایی قرار دهید، زیرا آن قسمت از ماشین ظرفشویی کمتر داغ می شود. تحقیقات نشان می دهد که بهتر است بشقاب ها و سایر ظروف کثیف را در قفسه پایینی قرار دهید. آنها از این طریق تمیزتر بیرون خواهند آمد.

چاقوها

اکثر ما اصلاً با چاقوهای خود مهربان نیستیم و وقتی چاقوهایمان کند شده است فقط شکایت کنیم، اما به جرات می توانیم بگوییم که خود ما مقصریم. احتمال زیادی وجود دارد که چاقوهای خود را در کشوی کارد و چنگال خود نگهداری می کنید. اما دقیقاً در همان مکان است که آنها در نهایت کند می شوند زیرا دائماً با کارد و چنگال های دیگر در تماس هستند؛ پس خیلی بهتر است که برای خود یا استند چاقو بگیرید و یا آهنربا تهیه کنید. به این ترتیب چاقوهای شما برای مدت طولانی تری تیز می مانند.

لیوان ها

لیوان های خود را چگونه نگهداری می کنید؟ آیا آنها را وارونه می کنید؟ بهتر است این کار را متوقف کنید؛ ما می دانیم که شما این کار را انجام می دهید تا گرد و غبار وارد آنها نشوند، اما با این کار، لیوان های خود را در شکننده ترین سمت خود قرار می دهید و به همین دلیل، ممکن است شکستگی های کوچک ظاهر شود و قبل از اینکه متوجه شوید لیوان شما شکسته است! پس برای اطمینان از گرد و خاکی نبودن، لیوان های خود را قبل از مصرف بشویید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد