اونس طلا2295.03
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

3 تفکر لازم برای دستیابی به اهداف و رویاهای جدیدمان

بیایید این 3 تفکر مثبت را القا کنید تا بتوانید بیشتر روی دستیابی به رویاهای خود تمرکز کنید!

رویا و هدف

گاهی اوقات در راه رسیدن به یک رویا، موانع زیادی وجود دارد؛ خواه روحیه ای که بالا و پایین می شود، صحبت های اطرافیان، شرایط اقتصادی و...

این چیزها باید باعث ناامید شدن شما شده و تقریباً تسلیم می شوید، چراکه احساس می کنید هیچ نقطه روشن دیگری وجود ندارد که بتوانید ببینید، همه چیز تاریک و سیاه است.

با این حال، باید بدانید که باید بر روی دستیابی به رویاهای خود تمرکز کنید؛ با اینکه سخت است، ولی باید این افکار مثبت را به خود القا کنید تا بتوانید تمرکز بیشتری روی رسیدن به اهداف خود داشته باشید.

در اینجا 3 تفکر مثبتی که بتوانید تمرکز بیشتری روی دستیابی به رویاهای خود داشته باشید، آمده است:

1. هر انسانی، زمان خاص خود را دارد تا به چیزی که می خواهد برسد.

این تفکر مثبت می تواند شما را برای دستیابی به اهدافتان و مقصدی که می خواهید، صبورتر کند. واقعا جنگیدن سخت است، به خصوص زمانی که با موانعی روبرو شده اید که روحیه شما را آزمایش می کند. گاهی اوقات بنظر میرسد موانع دوست دارند بمانند و شما را مجبور به تسلیم شدن در نیمه راه کنند.

در واقع، دنیا مانعی سر راهتان قرار داده است که شما را قوی کند و صبر و جدیت شما را در رسیدن به آنچه که می خواهید بیازماید. پس از گذراندن این موانع و صبوری، بله شما به هدفی که دارید خواهید رسید؛ همان چیزی که در آرزوی آن و منتظرش بودید؛ بنابراین، ابتدا صبور باشید.

2. همیشه منتظر نتیجه مبارزاتی که می کنید نباشید، اما شاید بعدا...

اگر برای رسیدن به رویاهایتان کارهای زیادی انجام داده اید و بسیار فداکاری کرده اید، اما نتایجی به دست نمی آید، به جنگیدن ادامه دهید زیرا نباید همه چیز اکنون به نتیجه برسد. اما، مطمئناً روزی نتایج ظهور خواهند کرد؛ در زمان مناسب و در آن نقطه، لبخند خواهید زد و سپاسگزار خواهید بود.

درنتیجه مطمئنا از خودتان برای حرکت و تلاشی که در گذشته انجام داده اید، تشکر خواهید کرد.

3. به رویاپردازی ادامه دهید، به دعا ادامه دهید، به راه خود ادامه دهید، سرانجام به پایان خوش خواهید رسید.

در پایان همه چیز به زیبایی تمام اتفاق خواهد افتاد. بله، درست است. وقتی به رویاپردازی، دعا و تلاش ادامه می دهید، به آنچه می خواهید دست خواهید یافت.

مهمترین چیز این است که همیشه باور داشته باشید خداوند همیشه در بهترین زمان چیزهای خوب را به شما ارائه خواهد داد. بنابراین، شما اکنون فقط بهترین کار را انجام دهید؛ به عبارت دیگر، فقط بهترین کار را انجام دهید و بگذارید خدا بقیه کارها را انجام دهد. باور داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد