اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا نشستن روی زمین می تواند برای بدن مفید باشد؟

بسیاری از ما بخش قابل توجهی از روز خود را به صورت نشسته روی صندلی یا کاناپه می گذرانیم .

بسیاری از ما بخش قابل توجهی از روز خود را به صورت نشسته روی صندلی یا کاناپه می گذرانیم . نشستن در طول روز برای سلامتی ما عالی نیست، اما در صورت امکان، روی زمین نشستن حتی برای مدت کوتاه در واقع می تواند به بهبود سلامت کلی ما کمک کند. این به این دلیل است که حرکات مورد نیاز برای وارد شدن و خارج شدن از وضعیت نشسته روی زمین مستلزم قدرت، تحرک و هماهنگی است.

تست نشستن و بلند شدن معیار خوبی برای سنجش قدرت و تحرک است. تست نشستن و بلند شدن ، که در آن پای چپ خود را روی پای راست خود می گذرانی د، سپس خود را به حالت نشسته به صورت ضربدری پایین می آوری د، سپس بلند می شوید ، به عنوان معیار خوبی برای سنجش قدرت، تحرک و هماهنگی شما عمل می کند.

همانطور که یک مطالعه در سال 2012 نشان داد، افراد بین 51 تا 80 سال که توانستند با موفقیت تست نشستن برخاستن را انجام دهند بیشتر از افرادی که نمی توانستند عمر کردند، به احتمال زیاد به این دلیل که معیار خوبی برای سنجش قدرت و تحرک کلی یک فرد است. این توانایی اغلب با افزایش سن از بین می رود. اگر نمی توانید تست نشستن را با موفقیت انجام دهید، این به این معنی نیست که شما محکوم به مرگ زودهنگام هستید. با این حال، اگر برای انجام تست نشستن و بلند شدن تلاش می‌ کنید، این باید به عنوان یادآوری برای کار بر روی قدرت و تحرک کلی شما باشد، که با افزایش سن برای حفظ سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می‌ کند .خبر خوب این است که این مهارتی است که می توانید به صورت مستمر روی آن کار کنید وبه آن بهبود ببخشید. یکی از راه های انجام این کار این است که عادت به نشستن روی زمین را تکرار کنید.

برخی از مزایای نشستن روی زمین شامل ایجاد ثبات بدن است. افزایش تحرک لگن، که ممکن است در اثر نشستن روی صندلی سفت شود. افزایش انعطاف پذیری و تحرک پایین تنه شما و درگیر شدن فعالانه عضلاتتان!

اگرچه نشستن روی زمین می تواند به بهبود سلامت شما کمک کند، اما ممکن است برای همه مناسب نباشد. پس مهم است که به بدن خود گوش دهید و کاری که درست است را انجام دهید.

برخی از خطرات نشستن روی زمین شامل افزایش فشار روی مفاصل، کاهش گردش خون یا تشدید مشکلات مفصلی موجود است. همچنین مهم است که مراقب وضعیت بدن خود باشید و از خمیدگی کمر خودداری کنید.

اگر با آسیب‌ دیدگی سر و کار دارید ، یا اگر نشستن روی زمین خیلی برایتان دردناک است، پیشنهاد می کنیم درباره نگرانی هایتان با یک متخصص صحبت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد