اونس طلا2360.14
مظنه14,701,000
18 گرم3,393,700
ارزش سکه33,121,353
قدیم (بهار)38,301,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

اولیانوف: در وین تا بر سر همه چیز توافق نشود هیچ توافقی حاصل نمی‌شود

نماینده روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌های ایران گفت، توافق نهایی زمانی حاصل می‌شود که همه موارد در مذکرات مورد موافقت قرار گیرند.

به گزارش سایت طلا،نماینده روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌های ایران دوشنبه شب در توییتی ضمن اشاره به پیشرفت‌های حاصل‌شده در این گفت‌وگوها گفت تا زمانی که بر سر همه چیز توافق حاصل نشود بر سر هیچ چیز توافق نشده است.

او نوشت: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذکرات وین در توییتی نوشت: «شرکت کنندگان برجام عصر امروز در "کوبورگ" در وین دیدار کردند. از آوریل ۲۰۲۱ که مذاکرات آغاز شد، پیشرفت فوق‌العاده‌ای حاصل شده است. اما یک قاعده وجود دارد: تا زمانی که بر سر همه چیز توافق نشود بر سر هیچ چیز توافق نمی‌شود. تلاش آخر برای پایان موفقیت آمیز گفت‌وگوهای وین ضروری است.»

«علی باقری» مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و «انریکه مورا» هماهنگ کننده گفت‌وگوها عصر دوشنبه در وین نشستی برگزار کردند.

پیش از این جلسه نیز دیدارهای دوجانبه جداگانه‌ای بین علی باقری مذاکره‌کنندگان ارشد کشورمان و روسای هیأت‌های روسیه و چین برگزار شد. جلسات کارشناسی نیز از صبح امروز در جریان بوده است.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره سفر باقری به تهران اظهار داشت: «سفر آقای باقری به تهران همانند بسیاری از سفرهایی که ایشان داشت، برای انجام مشورت‌های لازم بوده است. شورای عالی امنیت ملی راهبری مذاکرات را بر عهده دارد و ریاست شورا بر عهده رئیس جمهور است ولذا سفر آقای باقری و جلساتی که داشتیم درباره موضوعات باقیمانده است. پیش نویسی از توافق آماده شده و لازم بود این پیش نویس مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.»

این دیپلمات ارشد ایرانی یادآور شد: «الان در نقطه‌ای قرار داریم که فکر می‌کنیم ابهامی برای واشنگتن و اروپایی‌ها درباره این خطوط قرمز وجود ندارد. قطعا از خطوط قرمز خود عبور نمی‌‌کنیم و انتظار قطعی داریم که طرف‌های مقابل بیش از این کش ندهند.»

دور هشتم مذاکرات وین به منظور رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه و بعد از تنفسی ۱۱ روزه برای مشورت هیأت‌ها با پایتخت‌هایشان با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در پایتخت اتریش از سر گرفته شد و از آن زمان تاکنون در سطوح و فرمت‌های مختلف در حال برگزاری است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد