اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این سری ترفندهای راحت، موم شمع را از انواع سطوح پاک کنید

موم شمع می تواند یک دردسر واقعی برای تمیز کردن باشد!

موم شمع

روشن کردن یک شمع بسیار لذتبخش خواهد بود و واقعاً می تواند یک اتاق را زیبا کند، اما می توانند مشکل تمیز کردن موم نیز ایجاد کند که خوشبختانه پاک کردن آن غیرممکن نیست؛ فقط باید ترفند درستی را بدانید و این همان چیزی است که ما اینجا هستیم! برای صرفه جویی در وقت شما، فهرست کوچکی از هر روشی برای تمیز کردن واکس شمع گردآوری کرده ایم.

به این ترتیب، می توانید بدون نگرانی در مورد موم، شمع ها را روشن کنید.

بشقاب

وقتی شمعی را روی بشقاب می گذارید، به احتمال زیاد مقداری از موم در آن می ریزد. برای تمیز کردن آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بشقاب را برای چند ساعت در فریزر قرار دهید. پس از آن، می توانید به راحتی واکس را با پشت چاقو بتراشید؛ سپس، بشقاب را با مقداری آب گرم و یک پد تمیز کننده تمیز کنید تا تمام موم از بین برود.

لباس ها

اوه... آیا مقداری موم شمع روی لباستان ریخته اید؟ نیازی به وحشت نیست. بلافاصله یک دستمال کاغذی را روی موم ریخته شده قرار دهید و سپس از اتو برای اتو کردن آن استفاده کنید، بنابراین موم دوباره نرم شده و بلافاصله در دستمال کاغذی خیس می شود و حتی یک لکه هم نخواهد ماند! اما می توانید آن را در ماشین لباسشویی هم قرار دهید یا بگذارید در مقداری آب گرم با مقداری مایع لباسشویی خیس بخورد.

شیشه

به محض اینکه مشاهده کردید که موم شمع روی میز شیشه ای شما ریخته شده است، باید وارد عمل شوید تا مطمئن شوید که لکه روی میز دائمی نشود. یک اسفنج گرم و مرطوب بردارید و شروع به تمیز کردن کنید. برای خراش دادن موم نیز می توانید از سوهان یا کفگیر چوبی استفاده کنید. بگذارید کمی خیس بخورد، سپس می توانید موم شمع را پاک کنید.

سفره رومیزی

اگر مقداری موم شمع را روی یک سفره ریخته اید، یک راه حل ساده برای پاک کردن آن وجود دارد. سفره را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و سپس کیسه را برای چند ساعت در فریزر قرار دهید. وقتی دوباره آن را بیرون می آورید، می توانید به راحتی موم را با پشت چاقو بتراشید. ترفند اتوی فوق الذکر برای سفره شما نیز جواب می دهد.

چوب

آیا مقداری موم روی میز، سینی یا زمین چوبی تمیز ریخته اید؟ پس باید سشوار خود را بیرون بیاورید. یک حوله کاغذی را روی موم قرار دهید و سپس از سشوار استفاده کنید تا موم زیر حوله را گرم کنید، درست مانند روش اتو. بعد از اینکه موم به اندازه کافی داغ شد، باید بتوانید دستمال کاغذی را با تمام موم روی آن بردارید.

نکته اضافی

اگر می خواهید از چسبیدن موم شمع به جاشمعی خود جلوگیری کنید، باید قبل از روشن کردن شمع، کمی وازلین به جاشمعی بمالید. موم بدون چسبیدن به سطح سفت می شود که بعداً کار شما راحتتر خواهد بود!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد